רביב לימונד שוחרר מסגל הנבחרת לקראת היורובאסקט

לימונד באימון הנבחרת. יקירו של המאמן
לימונד באימון הנבחרת. יקירו של המאמן | צילום: עדי אבישי

הגארד שוחרר מהשתתפות ביורובאסקט הקרוב, לאחר שלא התגבר על הפציעה שסחב העונה: " לא קל עבורי להחמיץ אליפות אירופה, אצטרך לבלוע גלולה מרה במיוחד"

(גודל טקסט)

רביב לימונד שוחרר היום (חמישי) מסגל נבחרת ישראל בשל פציעה, ויחמיץ את אליפות אירופה בארץ. הגארד השתתף בחלק מאימוני הרשות של הנבחרת, אבל בשום שלב לא התגבר לחלוטין מהפציעה אותה הוא סוחב תקופה ארוכה. בעקבות כך, הגיע לימונד ביחד עם הצוות הרפואי של הנבחרת להחלטה לשחררו.

השחקן אמר בעקבות השחרור: "לצערי בעקבות פציעה שעברתי בשנה האחרונה ועודני מתמודד איתה, לא אוכל לקחת חלק בקמפיין הנבחרת הקיץ. לא קל עבורי להחמיץ אליפות אירופה, בטח כשזו מתקיימת בארץ. על מנת שאוכל להחלים כמו שצריך ולשוב בעתיד לשורות הנבחרת, אצטרך לבלוע גלולה מרה במיוחד". לימונד המשיך וסיפר: "אני אוהב את נבחרת ישראל, את המאמן ארז אדלשטיין ואת חבריי השחקנים, אני בטוח שהם יתנו אליפות מדהימה ואני אהיה שם כדי לתמוך ולעודד אותם".

לימונד הוא מהשחקנים הוותיקים והבולטים בנבחרת בעשור האחרון. הוא השתתף בשלוש אליפויות אירופה האחרונות ובסך הכל יש לשחקן בנבחרת ישראל 128 הופעות. לימונד חולק את המקום ה-13-14 בתולדות הנבחרת עם גיא פניני, ו-572 נקודות שממקמות אותו במקום ה-35 בתולדות נבחרת ישראל. באליפות אירופה האחרונה לימונד היה שחקן חמישייה בכל המשחקים, וסיים אותה עם 7.5 נקודות בממוצע כקלע הרביעי הטיבו בנבחרת אחרי עמרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל.

נבחרת ישראל תפתח את הכנותיה ביום שלישי, וגם תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ארז אדלשטיין, הקפטן עמרי כספי ו-ותיק השחקנים בסגל יותם הלפרין.

רביב לימונד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי