ריאל מדריד ניצחה 75:83 את בלאט ודרושפאקה

סרחיו יול
סרחיו יול | אתר היורוליג

הטורקים הובילו בפתיחה ונראו טוב, אך יכולת מצויינת של סרחיו יול מנעה הפתעה. גם אולימפיאקוס מוליכה 0:1 אחרי ניצחון על אנאדולו אפס

(גודל טקסט)
סבב המשחקים הראשון בשלב ההצלבה של היורוליג הגיע הערב (חמישי) לסיומו. אולימפיאקוס וריאל מדריד הצטרפו לצסק"א ולפנרבחצ'ה ועלו ל-0:1 בסדרות שלהן מול אנדולו אפס ודרושפאקה.

 

אולימפיאקוס – אנדולו אפס 72:87 

אין הפתעות בפיראוס. המארחת לא התקשתה בקרב מול הטורקים וסגרה עניין מהר. אולימפיאקוס נטלה את ההובלה מהפתיחה והובילה בפער דו ספרתי כבר בפתיחת הרבע השני. שלשה של אריק גרין העלתה את היוונים ליתרון 49:67 לקראת סיום הרבע השלישי, מה שהפך את הרבע הרביעי לגארבג' טיים ואיפשר ליואניס ספירופולוס לחלק את הכוחות בין כל שחקניו. 

 

ונג'ליס מנצאריס הוביל את המנצחת עם 14 נקודות (ארבע שלשות), אריק גריו תרם 13 משלו ואילו גיורגיוס פרינטזיס רשם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים. אפס נקלעה ליום קליעות נורא (43 אחוז מהשדה, 70 אחוז מהקו) וסבלה מנחיתות בריבאונד (41:28). תומאס הוארטל הוביל את החבורה של ולימיר פראסוביץ' עם 14 נקודות.
 

0:1 ליוונים על אפס


ריאל מדריד – דרושפאקה 75:83
דייויד בלאט ידוע כמומחה לסדרות, ומסוגל להביא את קבוצותיו למאני טיים. הפתיחה היתה נהדרת מבחינת קבוצתו והטורקים סגרו את הרבע הראשון ביתרון 16:24 מפתיע, אך המארחת התעשתה, וסרחיו יול דאג לשמור על הקו בו קבוצות הבית מנצחות. ריאל קיזזה וירדה למחצית בפיגור נקודה, ועד לסיום הצליחה להרחיק את דרושפאקה.


יול כאמור כיכב ורשם 23 נקודות אליהן הוסיף שישה אסיסטים. אצל האורחת קלעו וונמייקר וקלייבורן 36 נקודות משותפות אבל עם 14 איבודים קשה לנצח בפלאסה המדרידאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי