סטודמאייר המריא לארה"ב ולא ישחק מול מכבי חיפה

סטודמאייר. חוזר לליגה
סטודמאייר. חוזר לליגה | צילום: דני מרון

סנטר הפועל ירושלים ייעדר מסיבות אישיות וישוב לארץ במהלך השבוע הבא, אייזק רוזפלט ייכלל בסגל. טרוויס פיטרסון: "הגברנו את הקצב במשחקים האחרונים"

(גודל טקסט)
 הפועל ירושלים אמנם שיפרה את מצבה בטבלת ליגת העל וטיפסה למקום הרביעי לאחר 31 מחזורים, אולם שני משחקים בלבד נותרו עד לפתיחת הפלייאוף וקבוצתו של סימונה פיאניג'אני במאזן זהה לשל בני הרצליה, עירוני נהריה ועם נקודה אחת בלבד מעל מכבי ראשון לציון החמישית, כך שהמאבק בעיצומו.

מחר (חמישי) תארח הפועל ירושלים את מכבי חיפה, השמינית בטבלה שלזכותה 46 נקודות לעומת ה-48 של האדומים, שכמובן גם עבורה מדבר במשחק קריטי הרי ששני הפסדים עלולים להותיר אותה מחוץ לפלייאוף. 

הזר שלא יירשם אצל הקבוצה מהבירה הוא אמארה סטודמאייר, שהמריא לארה"ב מסיבות אישיות ויחזור לארץ במהלך השבוע הבא. הוא מתוכנן לשוב לסגל למחזור סיום העונה הסדירה. מי שייכלל בסגל מול הירוקים הוא אייזק רוזפלט.

לקראת המשחק אמר טרוויס פיטרסון: "זה משחק חשוב, בעצם כל הסיבוב השלישי הוא חשוב מכיוון שלא פתחנו אותו טוב, אבל הגברנו את הקצב מאז וכעת כל משחק הוא חשוב. נבוא עם האנרגיות המתאימות במטרה לנצח ולשמור על יתרון הביתיות. מכבי חיפה משחקת מהר ומשוחרר, בלי הרבה תרגילים קבועים, ונצטרך להתמודד עם זה ולמנוע מהם זריקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי