בוגדנוביץ': "לא הגענו לכאן רק כדי להשתתף בגמר"

פנרבחצ'ה
פנרבחצ'ה | AFP

כוכב פנרבחצ'ה עושה כבוד לאולימפיאקוס ("ספאנוליס הטוב בתולדות היורוליג"), אבל מכוון להניף את הגביע אחרי ההפסד בעונה שעברה. אגראבאניס: "שלא כמו צסק"א, שיחקנו אחד בשביל השני"

(גודל טקסט)

 משחקי חצי גמר הפיינל-פור שיצא לדרך אמש באיסטנבול סיפקו את הסחורה ובגדול. פנרבחצ'ה של ז'ליקו אובראדוביץ' הצליחה להעיף את ריאל מדריד בזכות 75:84 לעיני הקהל הביתי, אולימפיאקוס זרקה את צסק"א מוסקבה עם 78:82 וכך מי שסומנו כשתי פייבוריטיות מצאו את עצמן בחוץ מוקדם מהצפוי.

מחר (ראשון) בערב צפוי רוב טורקי גדול ביציעים בקרב בין פנרבחצ'ה לאולימפיאקוס, וכוכב הצהובים-כחולים בוגדן בוגדנוביץ' אמר על כך: "זו הצלחה מסחררת שאנחנו שוב בגמר היורוליג, אבל אתם יודעים – אנחנו לא כאן רק בשביל להגיע לגמר".

פנרבחצ'ה שלטה ברוב שלבי חצי גמר מול הבלאנקוס ועל כך אמר הקלע הסרבי: "היינו מצוינים בהגנה ושיחקנו כפי שרצינו. זה נתן לנו ביטחון בהתקפה. ריאל איבדה המון כדורים, יותר משהיא מסרה אסיסטים, וזו בעיה גדולה עבורה".

בוגדנוביץ' ופנר יפגשו בגמר את ואסיליס ספאנוליס, הכוכב היווני שבו ידיו לקח את האדומים מפיראוס לגמר. "הוא השחקן הטוב ביותר בהיסטוריית היורוליג", החמיא בוגדנוביץ', "הוא חי בשביל הרגעים האלה ואולימפיאקוס בכלל זו יריבה קשוחה".


אולימפיאקוס. "יריבה קשוחה" (AFPׂ)

מאמן צסק"א, דימיטריס איטודיס, אף אמר רגעים ספורים לאחר שהודח ואיבד את תואר אלוף אירופה: "אתם רציניים כשאתם שואלים אותי אם הכנתי תכנית כדי לעצור את ספאנוליס? זו בדיחה?", לאחר שהעיתונאים במקום ניסו להבין כיצד הכוכב של אולימפיאקוס עשה ככה העולה על רוחו והכריע את חצי הגמר ברבע האחרון.

דימיטריוס אגראבאניס, שקלע אמש 8 נקודות עבור אולימפיאקוס, אמר לאחר המשחק בשם המנצחת: "עשינו זאת ב-2015 ואנחנו רוצים את התואר גם השנה. לא הייתי טוב בתחילת המשחק ואין לי הסבר לכך. אולי מהלחץ. זה לא נגמר, אנחנו ממש צריכים את התואר. כולם הגיעו למשחק וקלעו זריקות קשות, לא היינו נותנים להזדמנות הזו לברוח. שלא כמו צסק"א, אנחנו שיחקנו אחד בשביל השני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי