"נבחרת ישראל הייתה חסרת פחד, התקפית ומהנה"

שחקני נבחרת העתודה
שחקני נבחרת העתודה | צילום: פיב"א

באירופה מחמיאים לחבורה בכחול לבן שסיימה במקום השני באליפות עד גיל 20 לאחר 65:56 ליוון בגמר: "תמיר בלאט היה השחקן החשוב ביותר בטורניר", "צריך להוריד את הכובע בפני עודד קטש". המאמן היווני בכה

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל הפסידה אמש (ראשון) 65:56 ליוון בגמר אליפות אירופה עד גיל 20 ובפעם השלישית בתולדותיה יוצאת מאוכזבת מהמשחק על התואר. למרות זאת, אף אחד לא יוכל לקחת לחבורה בכחול לבן את הטורניר הנהדר ואת הגאווה שגרמה לספורט הישראלי.


תמיר בלאט הוא השחקן הראשון בתולדות אליפות אירופה עד גיל 20 שמסיים עם ממוצע של יותר מעשרה אסיסטים למשחקים (10.1). "הייתה לו אליפות גדולה", נכתב בספרד. "למרות שהוא לא קיבל את תואר ה-MVP הוא היה השחקן המכריע והחשוב ביותר בטורניר".




גם המאמן עודד קטש זכה למחמאות. "צריך להוריד את הכובע בפניו. הוא בנה נבחרת שלמרות החיסרון בגובה היא הייתה חסרת פחד, הזיזה את הכדור וצלפה באחוזים גבוהים. ריצה ומסירה. היה מהנה לראות אותם".


גם באתר הרשמי של פיב"א החמיאו לחבורה בכחול-לבן: "גם שפיגרה בדו ספרתי, ישראל לא נשברה והגיבה עם קרב אמיץ. יוון פשוט הייתה מעולה בהגנה וזה עשה את ההבדל. תמיר בלאט הוביל את ישראל לטורניר בו הייתה בלתי מנוצחת את הגמר".


עודד קטש. צריך להוריד את הכובע (פיב
עודד קטש. צריך להוריד את הכובע (פיב"א, האתר הרשמי)


המאמן היווני איליאס פאפאטהודורו התרגש ואמר בסיום כשדמעות בעיניו: "השחקנים האלה עשו אותי גאה". בתקשורת היוונית נכתב: "דור הזהב עשה את זה שוב".


Tamir Blatt is the 1st player in #FIBAU20Europe history to average 10+ assists in the competition.

— Marco Pagliariccio (@loupaya) July 23, 2017


Hats off to Oded Katash & #Israel U20: undersized & positionless,fearless, moving the ball, driving & shooting. Run+Pass FUN #FIBAU20Europe

— HighjumpBaller (@MaceoBaller16) July 23, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי