ראג'ון רונדו מרגיש שבוסטון ויתרה על הסיכוי להעפיל לחצי הגמר

תומאס מול רונדו ומירוטיץ'
תומאס מול רונדו ומירוטיץ' | AFP

גארד שיקגו מרוצה מהתחושות הקשות אצל האקסית אחרי ה-111:97, שחקן הסלטיקס ניסה לעודד את חבריו: "חייבים להרים את הראש"

(גודל טקסט)
עונה שלמה עבדה בוסטון להשיג את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות בכל הסדרות במזרח, ואז בתוך יומיים היא מפסידה פעמיים לשיקגו ברבע גמר הפלייאוף ונמצאת בדרך להדחה שלישית ברציפות באותו השלב.

 

אייזאה תומאס יטוס כדי לשהות עם משפחתו לאחר מותה של אחותו בתאונת דרכים טראגית, אך לפי הדיווחים בארצות הברית אמור לשחק במשחק מס' 3 שייערך ביונייטד סנטר של הבולס. המאמן בראד סטיבנס, שזוכה למחמאות גדולות על עבודתו במסצ'וסטס, מחזיק במאזן לא מחמיא בפוסט סיזן של עשרה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד.


רונדו. מרוצה מהתחושות אצל האקסית. צילום: AFP

 

גארד הסלטיקס אייברי בראדלי ניסה לעודד את חבריו אחרי ה-111:97: "הסתכלתי כמה פעמים סביבי במהלך המשחק וראיתי את החבר'ה מורידים את הראש, אפילו שמעתי את רונדו אומר 'הם ויתרו, הם ויתרו'. אבל אסור לנו להרים ידיים. אנחנו חייבים להרים את הראש, להישאר חיוביים ולשחק קשוח עד הרגע האחרון".

 

מנגד, ג'ימי באטלר, שהיה קרוב להצטרף לבוסטון במהלך החורף נתן עוד הצגה עם 22 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים ואמר בסיום: "אני לא מופתע ממה שעשינו עד כה. יש לנו כמה מנהיגים עם הרבה ניסיון שעוזרים לחבר'ה הצעירים. כל אחד עכשיו נותן אקסטרה, צופה בווידאו ולומד את היריבה היטב".

 

אחד מאותם מנהיגים הוא דוויין ווייד. הגארד הוותיק, שהגיע העונה אחרי 13 עונות במיאמי, הסביר את היכולת של חבריו בשני המשחקים האחרונים: "בעונה הסדירה אתה לומד על עצמך. היו לנו לא מעט קשיים במהלך העונה וזה גיבש אותנו והפך אותנו ליחידה אחת לקראת הפלייאוף. כולנו התגבשנו מצוות האימון, דרך השחקנים המנוסים ועד לחבר'ה הצעירים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי