תפגוש את קליבלנד בחצי הגמר, סן אנטוניו מול יוסטון

דמאר דרוזן
דמאר דרוזן | AFP

הספרס ניצחו 96:103 את ממפיס ויפגשו את יוסטון, 29 ללנארד. הראפטורס גברו 89:92 על מילווקי, 32 לדרוזן

(גודל טקסט)
רבע גמר הפלייאוף ב-NBA מתקרב לסיומו והלילה (בין חמישי לשישי) קיבלנו שני משחקים מרתקים. טורונטו ניצחה את מילווקי ועלתה לחצי הגמר. סן אנטוניו ניצחה 96:103 את ממפיס ותפגוש בשלב הבא את יוסטון.

 

מילווקי – טורונטו 92:89 (2:4 לראפטורס בסדרה)

ברבע הרביעי טורונטו כבר ראתה שוב את הפרשנים מכנים אותה לוזרית כששמטה יתרון 25, אבל הפעם דמאר דרוזן קלע כמה סלים גדולים בדקות האחרונות וסיים עם 32 נקודות שסידרו לקבוצתו את המקום בחצי הגמר מול קליבלנד (הסדרה מתחילה בלילה שבין שני לשלישי). קורי ג'וזף הוביל ריצת 0:9 בשתי הדקות האחרונות שהבטיחה את הניצחון. יאניס אנטטוקומפו נתן מאמץ הירואי וסיים עם 34 נק' ו-9 ריבאונדים שלא הספיקו. בסיום, קשה היה לפספס את הדמעות בעיניים של הבאקס הצעירים.

 

ממפיס – סן אנטוניו 96:103 (2:4 לספרס בסדרה)
כמו חמשת המשחקים הקודמים, גם המשחק הזה היה חם ואגרסיבי. הגריזליס ירדו להפסקה ביתרון קטן, עלו לדו ספרתי באמצע הרבע השלישי, אבל הספרס בהובלתם של קוואי לנארד (29) וטוני פארקר (25) חזרו בגדול ובדקות הסיום נתנו עוד ריצה כדי להכריע את הסגל הקצר של דייויד פיזדייל, שבסדרה הזו נכנס באמת לרשימה של המאמנים המוערכים ב-NBA. 26 של מייק קונלי המצוין לא הספיקו לקבוצה מטנסי, שירדה למאזן 4:0 בסדרות מול הטקסנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי