בוסטון הדיחה את שיקגו ותפגוש את וושינגטון

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | AFP

הסלטיקס הצליחו להשלים מהפך בסדרה עם 83:105 שקבע 2:4, הוויזארדס מחכים אחרי שניצחו 99:115 באטלנטה ועלו גם כן בזכות 2:4 בסדרה. קליפרס כפתה משחק שביעי מול יוטה

(גודל טקסט)
הלילה (בין שישי לשבת) זה קרה ושתי קבוצות נוספות עלו לחצי גמר פלייאוף ה-NBA. בוסטון סלטיקס ו-וושינגטון וויזארדס היו השתיים שהשיגו את הכרטיסים הנכספים, והן גם יהיו מי שיפגשו אחת את השנייה כבר השבוע בחצי גמר המזרח.

הסלטיקס השלימו את המהפך וניצחו בשיקגו כדי לקבוע 2:4 בסדרה, וושינגטון עשתה זאת באטלנטה וניצחה את הסדרה בתוצאה זהה. לעומת זאת, ל.א קליפרס כפתה משחק שביעי ומכריע מול יוטה ג'אז בסדרה מותחת במיוחד.

שיקגו – בוסטון 105:83 (2:4 לסלטיקס בסדרה)

חמש שנים לא הצליחה בוסטון להגיע לסיבוב השני של הפלייאוף, אבל הלילה זה קרה בזכות ניצחון נוסף ב"יונייטד סנטר" והשלמת המהפך על הבולס, שהפסידה ארבעה משחקים ברציפות. 

אייברי בראדלי הוביל את קלעי בוסטון – שכל החמישייה שלה סיימה עם ספרות כפולות – הודות ל-23 נקודות, ואילו אייזאה תומאס, ג'יי קראודר ואל הורפורד תרמו 12 נקודות כל אחד במשחק שהוכרע למעשה עוד לפני ההפסקה, לאור פער דו ספרתי שרק הלך וצמח ברבע השלישי.

המארחים מנגד היו ביום קליעה חלש במיוחד, הכוכב ג'ימי באטלר סיים עם 23, אולם דוויין ווייד סיים עם 10 אחוז מהשדה וקלע שתי נקודות בלבד.

 

אטלנטה – וושינגטון 115:99 (2:4 לוויזארדס בסדרה)

ג'ון וול כיכב עם 42 נקודות, בראדלי ביל הוסיף 31 והוויזארדס חוגגים העפלה לשלב הבא. ההוקס פיגרו ב-22 הפרש כבר בתחילת הרבע השלישי ונאלצו לרדוף בביתם כדי לנסות ולכפות משחק שביעי ומכריע, אולם כלל לא הצליחו להוביל לכל אורך המשחק ונאלצו להיכנע.

למעשה, אם באטלנטה עוד הייתה תקווה שאפשר לחזור למשחק, ניפץ אותה וול שקלע 19 נקודות רק ברבע הרביעי והיה מי שחתם את הסיפור. פול מילסאפ ודניס שרודר (31 ו-26 נקודות בהתאמה) היו הקלעים המובילים של המארחת שסיימה עונה מאכזבת.




וול חוגג עלייה לחצי גמר המזרח (AFP)


יוטה ג'אז – לוס אנג'לס קליפרס 98:93 (3:3 בסדרה)

הג'אז חזרו הביתה וקיוו להכריע את ההתמודדות, אלא שיהיה עליהם לשוב לסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ולנצח פעם נוספת אם ברצונם להיות בחצי הגמר.


משחק צמוד במיוחד, כמו כל הסדרה ניתן לומר, הוכרע רק על ידי פול פירס בשניות הסיום – 29 נקודות ושמונה אסיסטים היו לכוכב האורחת, שבשניות הסיום עמד בלחץ וקלע מקו העונשין, חברו דיאנדרה ג'ורדן קלע 13 נקודות וקטף 18 ריבאונדים. גורדון הייוורד מנגד קלע 31 נקודות, ג'ורג' היל סייע עם 22 נקודות משלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי