91:92 דרמטי לוושינגטון על בוסטון. 3:3 בסדרה

ג'ון וול
ג'ון וול | AFP

ג'ון וול, כוכב הוויזארדס, קלע שלשה כשנותרו 3.3 שניות לסיום והשתיים ייפגשו בלילה שבין שני לשלישי למשחק שביעי ומכריע. מי מהן תפגוש את קליבלנד בגמר המזרח?

(גודל טקסט)

זהות העולה הרביעית והאחרונה לסדרות הגמר האזוריות ב-NBA תיקבע רק בלילה שבין שני לשלישי (03:00 שעון ישראל), אז בוסטון תארח את וושינגטון וויזארדס למשחק שביעי ומכריע אחרי שג'ון וול ניצח את משחק משחק מספר שש בסדרה כמעט עם הבאזר וקבע 3:3 מותח.

אם מרבית המשחקים הקודמים בין השתיים הוכרעו בהפרשים דו ספרתיים, אז הפעם זה הסתיים ב-91:92 דרמטי במיוחד לזכות וושינגטון, אחרי שאייזאה תומאס, הכוכב הגדול של הסלטיקס, פישל במאני-טיים ומי שידע לומר תודה ולקחת את ההזדמנות היה כאמור ג'ון וול, ש-3.3 שניות לסיום הכריע את ההתמודדות ושמר על סיכוי להעפיל לגמר המזרח ולפגוש את קליבלנד.

המשחק היה הפכפך לכל אורכו, גם בתחילת הרבע הרביעי היתרון עוד עבר מצד לצד, אלא שכדקה וחצי לסיום המשחק הצליחה בוסטון לפתוח פער של חמש נקודות – שגם הוא נמחק תוך חצי דקה אחרי נקודות של וול ובראדלי ביל. הורפורד השיב את בוסטון ליתרון 89:91, ואז הגיע ג'ון וול ועם שלשה ענקית ניצח את המשחק – לא לפני שתומאס עוד ניסה להשוות עם הבאזר בזריקה קשה.

ביל היה הקלע המוביל של וושינגטון עם 33 נקודות, וול הוסיף 26 נקודות ו-8 אסיסטים ומרקיף מוריס הוסיף 16 נקודות, השלושה היחידים שקלעו בדו ספרתי אצל המארחים. מנגד סיימו אייברי בראדלי ותומאס עם 27 נקודות כל אחד בבוסטון, אל הורפורד הוסיף 20 נקודות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי