קר ביקר באימון גולדן סטייט, קרי: הוא מרגיש הרבה יותר טוב

סטיב קר
סטיב קר | AFP

המאמן הופיע לראשונה באימון מאז החופשה הכפויה, פופוביץ' אישר שלנארד כשיר למשחק הראשון (22:30) והוסיף: "הווריירס זה חיה אחרת לגמרי"

(גודל טקסט)
ארצות הברית מתמרקת לקראת פתיחת סדרת גמר המערב הערב (ראשון, 22:30) בין גולדן סטייט לסן אנטוניו. זו תהיה הפעם הראשונה בעידן החדש של הווריירס שהם פוגשים בסדרה את הספרס של גרג פופוביץ'.

 

מאמן סגנית האלופה סטיב קר הגיע בפעם הראשונה מאז יצא לחופשה כפויה לאימון. רבים מהקבוצה ראו את המאמן בפעם הראשונה מזה שבועיים. לפי נוכחים במקום קר היה פעיל מאוד באימון. המאמן גם נכח באימון ביום שישי, אבל במועדון ממשיכים לטעון שלא ידוע אם יחזור למגרשים העונה.


 

"הוא מרגיש הרבה יותר טוב. זה בהחלט נהדר לשמוע את הקול שלו ולראות את פניו", אמר סטף קרי. "ברור שהוא עושה את שיעורי הבית שלו ועוזר לנו להתכונן לסדרה. אנחנו יודעים שהוא מתגעגע לשגרה היומיומית, לאווירה, לתרגילים, לחדרי ההלבשה ולמשחקים. יש לו את האנרגיה ואת היכולת להיות איתנו".

 

מהעבר השני, פופוביץ' נשאל האם ההגנה שעבדה מול יוסטון תוכל לעצור את חבורת הכוכבים מאוקלנד וענה: "לא, זה חיה אחרת לגמרי. אנחנו צריכים להתפלל מולם". המאמן אישר שקוואי לנארד יהיה כשיר למשחק. הפורוורד המעולה מעמיד ממוצעים של 27.8 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בפלייאוף. קווין דוראנט החמיא: "הוא חייל, הוא לוחם. אם הוא יהיה על המגרש הוא לא יתן שום תירוץ".




קוואי לנארד. לוחם. צילום: AFP

 

נתונים שצריך לדעת

1. סן אנטוניו היא הקבוצה היחידה שמחזיקה במאזן חיובי (1:2) בעונה הסדירה מול הווריירס

 

2. גולדן סטייט היא קבוצת ההגנה הטובה ביותר על קו השלוש (32.4 אחוזים), סן אנטוניו חמישית (34.4)

 

3. סן אנטוניו קבוצת השלשות הקליעה הטובה בליגה (39.1 אחוזים), גולדן סטייט שלישית (38.3)

 

4. פופוביץ' מעולם לא הפסיד לגולדן סטייט בסדרת פלייאוף

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי