"סטף קרי הפך לחידה 'בלתי פתירה' עבור סן אנטוניו"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

בגולדן סטייט מהללים את הכוכב שהצטיין ב-100:136 המרשים בגמר המערב, פופוביץ': "לא באנו לשחק, ריחמנו על עצמנו. היינו צריכים לחטוף סטירה, במשחק ה-3 תראו מי אנחנו". כל התגובות, החדשות והמספרים

(גודל טקסט)
גולדן סטייט נתנה הלילה (בין שלישי לרביעי) נוקאאוט לסן אנטוניו כשהביסה אותה 100:136 ועלתה ל-0:2 בגמר המערב. הווריירס ניצלו את חסרונו של קוואי לנארד הפצוע ודרסו את הספרס כבר מהרגע הראשון בלי להותיר ליריבה סיכוי.

 

תגובות

קווין דוראנט: "זה המסר שלנו כל השנה. לשחק עם תחושת דחיפות משריקת הפתיחה ובשונה מהמשחק הראשונה הפעם עשינו את זה. ידענו שהם מגיעים חסרים, אבל גם במצב הזה הם עדיין משחקים חזק ולא יתנו לנו שום דבר בקלות ולכן אסור לנו לעלות למגרש רגועים. באנו ולקחנו את המשחק". קליי תומפסון אמר על ההצגה של סטף קרי: "סטף הפך לחידה 'בלתי פתירה' עבור סן אנטוניו".



גרג פופוביץ'
: "לא באנו לשחק. ריחמנו על עצמנו. היינו צריכים לחטוף סטירה ובמשחק השלישי תראו מי אנחנו". על קוואי לנארד הוסיף המאמן: "אני לא יודע אם הוא יהיה כשיר למשחק הבא, זה תלוי אם הקרסול יחלים. הגיונית נראה שהוא ייעדר יותר זמן מאשר כמה ימים, אבל אנחנו צריכים אותו ונראה מה יהיה".

 

חדשות

זאזה פאצ'וליה, שעמד במרכז העניינים ביומיים האחרונים לאחר שהואשם בכך שפצע בכוונה את לנארד, נפגע בעקב ימין (חבלה) ונאלץ לנטוש את המשחק עוד במהלך המחצית הראשונה. הסנטר הגאורגי יעבור בדיקת רנטגן ולאחר מכן יתברר האם יחזור בזמן למשחק הבא.

 

אנדרה איגודאלה נעדר מהמשחק בשל הפציעה בברך שמאל, שהגבילה אותו לעשר דקות בלבד במשחק הראשון. עדיין לא ברור האם יטול חלק במפגש הבא שיתקיים בלילה שבין שבת לראשון.




סטף קרי. נצץ מעל כולם. צילום: AFP

 

מספרים

10 – גולדן סטייט היא הקבוצה החמישית בהיסטוריה שפותחת את הפלייאוף במאזן 0:10

 

17 – הווריירס מנצחים עד כה את משחקיהם בפלייאוף בהפרש ממוצע של 17 נקודות, יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה

 

68 – סטף קרי האריך את רצף משחקי הפלייאוף בהם קלע לפחות שלשה אחת ל-68. שיא NBA.

 

69 – קרי קלע עד כה בסדרה 69 נק' ב-69 דקות. הלילה הוא סיים עם 29 (8 מ-13 מהשדה, 6 מ-9 ל-3), 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-31 דקות

 

136 – 136 הנק' שקלעה סגנית האלופה הם מספר הנק' הרב ביותר שספגה קבוצה של גרג פופוביץ' אי פעם בפלייאוף

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי