על החיים ועל המוות: סן אנטוניו מכינה נקמה לגולדן סטייט

גרג פופוביץ'
גרג פופוביץ' | AFP

הכבוד של הספרס נפגע בתבוסה במשחק מס' 2 וגאסול הבטיח: "אנחנו הולכים להתנפל עליהם מהרגע הראשון כמו חיפה פצועה שנמצאת במצב נואש". וגם: המצב של לנארד

(גודל טקסט)
אחרי התבוסה 136:100 לגולדן סטייט במשחק האחרון ובפיגור 2:0 בסדרת גמר המערב, סן אנטוניו תארח בלילה שבין שבת לראשון (04:00, שעון ישראל) את הווריירס ותנסה להשאיר את הסדרה בחיים.

 

מאז ההפסד האחרון הספרס משדרים נחישות רבה ומתכוונים להגיע בכל הכוח כדי לשמור על הבית למרות יחסי הכוחות הברורים. כזכור, לאחר המשחק באורקל ארנה הבטיח המאמן גרג פופוביץ': "היינו צריכים לחטוף את הסטירה הזו, במשחק השלישי תראו את סן אנטוניו האמיתית".


 

"אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים ולהתנפל עליהם מהרגע הראשון", אמר הסנטר פאו גאסול. "צריך להגיע חדים, יותר פיזיים ויותר תוקפניים. אנחנו במצב נואש, כמו חיה פצועה שמגיעה עם כל מה שיש לה. כשאתה במצב קשה אתה נותן את כל מה שיש לך, כי אתה יודע שאם תפסיד הסיפור שלך נגמר".

 

"אחרי ההפסד הקשה, החבר'ה רק רוצים לעלות למגרש ולשחק", סיפר הספרדי על התחושות בתוך הקבוצה. "כל השחקנים שלנו בקבוצה הם מאוד תחרותיים והם מוכנים לעלות עכשיו ולשחק". חברו לקו הקדמי למרכוס אולדריג' הוסיף: "במשחק האחרון הייתי פסיבי וזה עבד לטובתם, אבל במשחק הבא אני הולך לשחק חזק. אהיה מוכן לכל מה שהם ישלחו".




קוואי לנארד. כולם מחכים שישחק. צילום: AFP
קוואי לנארד. כולם מחכים שישחק. צילום: AFP


קוואי לנארד, שנפגע בקרסול במשחק הראשון ונעדר מהמשחק השני, לא השתתף באימון האחרון של קבוצתו, אבל לפי השחקנים הוא נראה טוב יותר ואף התאמן חלקית בצדי המגרש. פופוביץ' מקווה שהכוכב יעמוד לרשותו: "הגיוני לחשוב שההחלמה אולי תיקח יותר זמן, אבל אני מקווה שזה לא נכון והוא יהיה שם עבורנו במשחק השלישי". דני גרין אמר: "הוא נראה טוב, אך לא דיבר הרבה על הפציעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי