כבר לא בלתי מנוצחת: קליבלנד הפסידה 111:108 לבוסטון

לברון ג'יימס וקווין לאב
לברון ג'יימס וקווין לאב | AFP

הקאבס שמטו יתרון של 21 נקודות וספגו הפסד ראשון העונה בפלייאוף לאחר שלשה גדולה של בראדלי 0.1 שנ' לסיום. לברון נעצר על 11 נק' בלבד

(גודל טקסט)
ארבע פעמים קיפץ הכדור על הטבעת לפני שנכנס וקבע 108:111 מדהים לבוסטון הלילה (בין ראשון לשני) בקיו ארנה על קליבלנד וקטע את רצף 13 הניצחונות של הקאבלירס בפלייאוף (שלושה מהעונה שעברה.

 

ללא אייזאה תומאס הפצוע, הסלטיקס נראו בדרך לתבוסה שלישית בידי האלופה והסוויפ המביך כבר נראה באופק, אך החבורה של בראד סטיבנס לא הפסיקה להאמין גם בפיגור 21 ברבע השלישי, מצאה את הכוחות לחזור והצליחה לנצח בזכות אותה שלשה גדולה של אייברי בראדלי (20 נק' במשחק כולו) כשנותרו 0.1 שנ' על השעון בזכות תרגיל נהדר ביציאה מפסק הזמן.




שחקני בוסטון חוגגים (AFP)
שחקני בוסטון חוגגים (AFP)


מרכוס סמארט היה הקלע המוביל של הקבוצה ממסצ'וסטס עם 27 נקודות, כולל כמה קליעות גדולות ברבע האחרון, קיירי אירווינג בלט אצל המפסידה עם 29 וקווין לאב תרם 28, אבל בערב שבו לברון ג'יימס נעצר על 11 נק' בלבד באחוזים רעים (4 מ-13 מהשדה ו-0 מ-4 ל-3) קשה לנצח.

 

בעקבות ההפסד קליבלנד לא הצליחה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים שקבעה לוס אנג'לס לייקרס ב-1988-89 בפוסט סיזן, אבל עכשיו היא תצטרך לחזור לעצמה במהירות כבר במשחק הבית הקרוב בלילה שבין שלישי לרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי