משחק נוראי ועימות עם אוהד: הלילה הסוער של לברון ג'יימס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכבה של קליבלנד היה עצבני בסיום ההפסד הדרמטי לבוסטון ונקלע לוויכוח בדרכו למסיבת העיתונאים. בנוסף גם הוציא את תסכולו על שאלה ששאל אחד הכתבים

(גודל טקסט)

ניצחונה הדרמטי 108:111 של בוסטון על קליבלנד מסל ניצחון של אייברי בראדלי הגיע על רקע אחת מתצוגות הפלייאוף הגרועות של לברון ג'יימס. הכוכב רשם שישה איבודי כדור, 4 מ-13 מהשדה ו-50% בלבד מהעונשין ב-45 דקות משחק, ורק נקודה אחת מתוך ה-11 שהיו לו נקלעה בדקות ההכרעה.

ג'יימס היה עצבני אחרי המשחק ועם סיום המשחק שעה שעשה דרכו אל מסיבת העיתונאים, נקלע לתקרית עם אוהד שביקר אותו על יכולתו הדלה. האוהד העיר ללברון, שהסתובב ודרש ממנו לחזור על דבריו. כוחות האבטחה בקוויקן לואנס ארנה הרחיקו את האוהד מהמקום.


גם עם התקשורת קינג ג'יימס לא נרגע, וכשאחד הכתבים שאל אותו שאלה שלא מצאה חן בעיניו ענה לו: "אתה מופיע רק כשאנחנו מפסידים". מאמן הקאבס, טיירון לו אמר: "הוא בן אדם ולכן הגיוני שיהיו לו גם לילות כאלה".



אייברי בראדלי מנצח את קליבלנד
אייברי בראדלי מנצח את קליבלנד

 

זה היה הפסדם הראשון של הקאבלריס בפלייאוף 2017, ותוך כדי המשחק הושגה עוד נקודת ציון כשבוסטון קלעה את הסל הראשון במשחק ובכך השיגה יתרון ראשון בסדרה כולה. קליבלנד מנגד, קבעה שיא שלשות ברבע אחד לפלייאוף הנוכחי, עם תשע ברבע הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי