קליבלנד עלתה לגמר ה-NBA, לברון עבר את ג'ורדן

לברון ג'יימס ואייזאה תומאס
לברון ג'יימס ואייזאה תומאס | AFP

הקאבלירס דרסו 102:135 את בוסטון, סיימו ב-1:4 את הסדרה ויפגשו בפעם השלישית ברציפות את גולדן סטייט. 35 נק' לג'יימס שעלה לראש טבלת הקלעים בפלייאוף בכל הזמנים

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס קלע 35 נקודות ועבר את מייקל ג'ורדן בדרך למקום הראשון בטבלת הקלעים של כל הזמנים בפלייאוף כשקליבלנד ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) 102:135 בחוץ את בוסטון ועלתה בפעם השלישית ברציפות לגמר ה-NBA.

 

קיירי איירווינג קלע 24 וקווין לאב סיים עם 15 במשחק בו הקאבלירס לא פיגרו אפילו פעם אחת וכבר הובילו ב-39 הפרש באחד הניצחונות הכי דומיננטיים שלהם בסדרה. בכך קבעה הקבוצה מאוהיו שיא NBA של ניצחון 13 ברציפות במשחק מכריע על סדרה וגם קבעה שיא פרנצ'ייז לנקודות בפוסט סיזן.


 

ה-1:4 על הסלטיקס קבע עבור הקאבס מאזן 1:12 בפלייאוף העונה (שיא מועדון) וסידר להם דייט שלישי ברציפות בקרב על התואר עם גולדן סטייט, הקבוצה אותה ניצחו בעונה שעברה והביאו תואר היסטורי לעיר. סדרת הגמר תחל בלילה שבין חמישי לשישי (שעון ישראל).

 

עבור לברון ג'יימס זהו גמר שביעי ברציפות (ארבעה עם מיאמי, שלושה עם קליבלנד) והוא ינסה לזכות בטבעת רביעית בקריירה. אייברי בראדי הוביל את הסלטיקס עם 23 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי