פאצ'וליה ימשיך בגולדן סטייט, ג'ף גרין סיכם בקליבלנד

זאזה פאצ'וליה דריימונד גרין גולדן סטייט
זאזה פאצ'וליה דריימונד גרין גולדן סטייט | AFP

הסנטר הגיאורגי סיכם על המשך דרכו בווריירס עבור 3.5 מיליון דולר לעונה אחת, לברון ג'יימס שוחח עם אקס אורלנדו על הגעתו לקאבס והניקס חטפו להוקס את הארדווי

(גודל טקסט)
 גולדן סטייט סיכמה בימים האחרונים על חוזה חדש עם קווין דוראנט ואנדרה איגודלה, גם עומרי כספי וניק יאנג יחתמו רשמית בהמשך החודש ועוד קודם לכן סטף קרי ושון ליבינגסטון סגרו על המשך דרכם, וכעת הווריירס סיכמו גם עם הסנטר זאזה פאצ'וליה על המשך דרכו בקבוצה.

הגיאורגי ירוויח לפי הדיווחים 3.5 מיליון דולר בחוזה לעונה אחת, משמע 600 אלף דולר יותר מאשר זכה לקבל בעונה שעברה שהסתיימה עבור גולדן סטייט באליפות. פאצ'וליה בן ה-33 היה שחקן חמישייה במרבית העונה וקלע בפלייאוף בממוצע 5.1 נקודות למשחק וקטף 3.8 כדורים חוזרים ב-14 דקות. בקיץ הקרוב הוא עשוי להגיע ליורובאסקט בישראל, אחרי שנכלל בסגל הראשוני של נבחרתו.

 

 עוד הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA, על פי דיווחים כמובן, ג'ף גרין יעבור לסגנית האלופה קליבלנד קאבלירס בחוזה לעונה אחת עבור 2.3 מיליון דולר. גרין, שסבל מפציעות ומבעיית לב בעברו, רשם בעונה האחרונה באורלנדו 9.2 נקודות בממוצע. נטען כי במהלך המו"מ הוא היה בקשר ישיר עם הכוכב לברון ג'יימס. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקאבס הוא אקס אטלנטה ג'מאל קרופורד בן ה-37, שחוזהו ככל הנראה יותר והוא יהפוך לשחקן חופשי.


לברון. דואג לחזק את הקאבס (AFP)


כמו כן, דיווחים בארצות הברית טוענים שאטלנטה הוקס לא תשווה את הצעתם של ניו יורק ניקס לטים הארדווי ג'וניור. הניקס הציעו לגארד בן ה-25 חוזה לארבע עונות בסך 71 מיליון דולר, ההוקס יכלו להשוות את הצעה זו עד היום, אך צפויים לוותר על השחקן שבילה את השנתיים האחרונות באטלנטה. בנוסף, הקבוצה מהתפוח הגדול הציגה רשמית את  פרנק נטיליקינה הצעיר במדים הכתומים כחולים. 

It's OFFICIAL. @FrankLikina: 1️⃣1️⃣#Knickspic.twitter.com/Xit7KU03Hl

— NEW YORK KNICKS (@nyknicks) July 7, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי