היקר בהיסטוריה: הארדן האריך את חוזהו ביוסטון

ג'יימס הארדן. לאן הוא יכול להשתפר
ג'יימס הארדן. לאן הוא יכול להשתפר | צילום: AFP

סגן ה-MVP האריך את חוזהו ביוסטון עד 2023 בסיומו הגארד המצטיין ירוויח 228 מיליון כשהוא יהיה בן 34. השחקן הצהיר: "יוסטון זה הבית שלי, נתמודד על האליפות"

(גודל טקסט)
ג'יימס הארדן חתם במדי יוסטון רוקטס על הארכת החוזה היקרה בהיסטוריה של ה-NBA. הארדן זכאי להארכת חוזה של שחקן ותיק, ולכן השחקן  היה יכול לנהל משא ומתן על חידוש החוזה.


הגארד בן ה-27 חתם על הארכת חוזה בת ארבע שנים בסך 118 מיליון דולר בקיץ שעבר, אך ישנו סעיף יציאה בתום כל אחת מהעונות בחוזה שהקנה לסגן ה-MVP בעונה האחרונה, לחתום על חוזה חדש עד קיץ 2023. 



הארדן ישתכר 228 מיליון דולרים בארבע השנים הנוספות אותן האריך בנוסף לחוזהו הנוכחי. הוא ירוויח 37.8 מיליון דולרים בעונה הראשונה של החוזה החדש, 40.8 מיליון דולר בשניה, 43.8 מיליון דולר בשלישית וב-46.8 מיליון דולר ברביעית כשאז הוא אמור להיות בן 34.


הבעלים של הרוקטס, לסלי אלכסנדר, ציין: "העונג שלי לאשר שהגענו להסכם של חוזה ארוך טווח עם ג'יימס הארדן. מאז שהוא הגיע ליוסטון הארדן הפגין יכולת אדירה, תשוקה לנצח ורצון להיות הטוב ביותר מה שהפך אותו להאחד הסופרסטארים המוכשרים בהיסטוריה של המשחק. אני שמח בשביל ג'יימס, אימו מוניה והמשפחה שלו ביום המרגש הזה".


הארדן נשמע מאושר לאחר החתימה: "יוסטון זה הבית שלי. אני שמח שמר אלכסנדר הראה שהוא מוכן לעשות הכל כדי לנצח, אני וחברי הקבוצה נעבוד קשה כדי להשיג את האליפות".

OFFICIAL: Rockets Owner Leslie Alexander announced the team has signed @JHarden13 to a 4-year contract extension. https://t.co/KRAX5FsPDXpic.twitter.com/o0KRTcEsvT

— Houston Rockets (@HoustonRockets) July 8, 2017
 
הארכת החוזה של הארדן מצטרפת להחתמתו של כריס פול מהקליפרס, כשהשמועות על אפשרות הגעתו של כרמלו אנתוני לטקסס, עשויות להציב את יוסטון כאחת הקבוצות החזקות ב-NBA.

CONGRATS!!!! To hell with the ball, lemme hold some pic.twitter.com/i4M1iVzCID

— Chris Paul (@CP3) July 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי