לברון מודאג ממצבה של קליבלנד: "מרגיש לבד במערכה"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכבה של סגנית האלופה לא מבין איך יצליח לסגור את הפער מהווריירס עם פעילות כה דלה בפגרה. לאור עזיבת גריפין, ועל רקע חוסר הצלחה במו"מ עם שחקנים, בארה"ב תוהים האם המלך של אוהיו יעזוב מוקדם מהצפוי

(גודל טקסט)

בכל הקיץ העמוס שעובר על ליגת ה-NBA שם אחד בולט בתדירות הנמוכה בה הוא מוזכר. לברון ג'יימס, שאחרי הפסד האליפות לגולדן סטייט נראה היה ברור שמשהו אצלו יזוז, בין אם יעבור לקבוצה אחרת ובין אם ידרוש חיזוק רציני לקליבלנד, לא שמח בלשון המעטה מהסיטואציה של סגנית האלופה.


על פי דיווחים בארצות הברית, מקורבים ללברון סיפרו כי הוא מודאג מחוסר הפעילות של הקאבס בפגרה, ועזיבתו של הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין לא תרמה לכך. מספר 23 של הקאבלריס "מרגיש לבד במערכה" על פי מקורביו, רואה איך סביבו קבוצות מתחזקות, ולא מבין איך תדביק קליבלנד את הפער מגולדן סטייט.
 

גם עסקאות שהמועדון כן מנסה לעשות לא מצליחות להיסגר. הכתב המוערך ג'ף זילגיט סיפר שקליבלנד היתה קרובה להביא את ג'ימי באטלר, אך לבסוף בגלל שהבעלים דן גילברט נפרד מגריפין באותו יום העסקה נפלה וכוכב שיקגו עבר למינסוטה. בנוסף, ג'יימס ניסה לשכנע את ג'מאל קרופורד להגיע לאוהיו, אך הצעתו המינימלית של גילברט, שמשלם לא מעט כסף על משכורות ומס מותרות, לא התחרתה במינסוטה שהציעה קרוב לחמישה מליון דולר לעונה.


לברון ג'יימס. מודאג מהמצב

לברון ג'יימס. מודאג מהמצב


גם בעמדות המנהלה לא הצליחו הקאבס להשיג את מבוקשם, ונסיון לצרף את צ'ונסי בילאפס לצוות לא צלח. בקבוצה יודעים שלברון יסיים בעוד שנה את חוזהו, ובמצב העניינים הנוכחי בו לא בטוח שיאריך חוזה, ייתכן וסגנית האלופה תנסה להרוויח משהו על הסופרסטאר הכי מבוקש בליגה.


מי שכבר הצליח להצית את הדמיון הוא שחקנה הצעיר של פילדלפיה, בן סימונס, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו מעין קריצה לקינג וגרם לתהיות האם ג'יימס באמת ישקול להצטרף לתהליך של הסיקסרס. לעת עתה לוס אנג'לס לייקרס הם הקבוצה שהוזכרה ע"י כלי התקשורת האמריקאיים כבעלת הסיכוי הגבוה ביותר להביא אליה את לברון.


@KingJames

— Ben Simmons (@BenSimmons25) July 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי