ליגת ווינר סל: בני הרצליה הביסה 60:75 את הפועל תל אביב

כארם משעור
כארם משעור | אודי ציטיאט

האדומים הציגו יכולת ירודה בשני צדי המגרש וספגו הפסד שני רצוף, אילת ניצחה 81:84 את חולון לאחר הארכה

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בליגת ווינר סל נפתח הערב (רביעי) עם שני משחקים. בראשון בני הרצליה רשמה 60:75 מרשים על הפועל תל אביב. מאוחר יותר הפועל אילת ניצחה 81:84 את הפועל חולון לאחר הארכה בקרב צמרת מרתק.

 

בני הרצליה – הפועל תל אביב 60:75

הפועל תל אביב ממשיכה להתדרדר. האדומים ספגו הפסד שני ברציפות והמקום בפלייאוף בסכנה גדולה. החבורה של רמי הדר נראתה רע בשני צדי המגרש, ריצ'רד האוול, ככל הנראה במשחקו האחרון לפני המעבר להפועל ירושלים, נראה מתוסכל ומארק ליונס רשם אחוזי קליעה מזעזעים.

 

המשחק נפתח בשליטה של הרצליה, האורחים חזרו ברבע השני, אבל מחצית שנייה ירודה סידרה למיקי גורקה ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים ושמירה על המקום הרביעי בטבלה.


קלעו לבני הרצליה
טוריאן גרין 16, כרם משעור 15, ג'ף אדריאן 12, אור לאומי וחליל קנאסביק 10 כל אחד, אמאדי אנג'אי 6, ברנדון טריש ותום מעיין 3 כל אחד.


קלעו להפועל תל אביב
רביב לימונד 16, מארק ליונס 10, תומר גינת 8, ברנדן דוסון 6, תמיר בלאט ומתן נאור 5 כל אחד.


רמי הדר ואפי בירנבוים. צילום: אודי ציטיאט

 
הפועל אילת – הפועל חולון 81:84


קרב הצמרת באולם בגין הסתיים בניצחון של עודד קטש וחניכיו שיכולים לסיים את המחזור במקום השני, אם מכבי תל אביב תפסיד בשבת להפועל ירושלים. החבורה של דן שמיר כבר הייתה בדרך לניצחון, אבל ריבאונד התקפה קריטי וקליעות עונשין מדויקות של וויל דניאלס המקומי שלחו את המשחק להארכה.


בהארכה חולון כבר הייתה קרובה לניצחון, אבל טו הולוואי החטיא קליעת עונשין בשניות הסיום ומוליכת הטבלה ספגה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים. אילת עלתה למאזן 0:3 על החולונים במה שיכול מאוד להיות אחד המשחקים בפיינל פור.


קלעו להפועל אילת
אפיק ניסים 16, וויל דניאלס 13, חנן קולמן 12, לנדון מילבורן 12, רפי מנקו 8, רג'ינלד באקנר 7, רוברט רות'בארט 6, פריאיי הנרי 4, נאור שרון ואלון ספיר 3 כל אחד.


קלעו להפועל חולון
טו הולוואי 26, ג'יימס בל 18, גוני יזרעאלי 9, אלכס צ'וברביץ' 8, ג'ורדן טיילור 7, דריון אטקינס 6, רועי הובר 4, שלומי הרוש 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי