ליגת ווינר סל: הפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב

גיא פניני מול ליאור אליהו
גיא פניני מול ליאור אליהו | דני מרון

האדומים רוצים לחזור למסלול (שבת, 21:00), ג'רלס: "למשחק הזה מתכוננים הכי הרבה". מילר יחזור בצהוב: "אהיה אגרסיבי"

(גודל טקסט)
מה שהוגדר עד לא מזמן "הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי" יפגיש מחר (שבת, 21:00) בארנה את הפועל ירושלים ומכבי תל אביב במשחק בין שתי קבוצות שנמצאות בתקופה לא טובה.

 

הצהובים מגיעים עם רצף של שישה הפסדים בכל המסגרות (שיא שלילי של המועדון), ולמעט יוגב אוחיון ואנדרו גאודלוק יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן איינרס בגאצקיס, כולל קווינסי מילר, שיערוך את הופעת הבכורה שלו בליגת ווינר סל.

 

"אני מאוד נרגש אבל יהיה בסדר", אמר מילר. "אני מרגיש טוב ומתאמן כבר כמה שבועות. מאמין שאמצא מהר את הכימיה עם החברים ונרגש מהחזרה למגרשים בפעם השנייה".על הפציעה הוסיף הפורוורד: "החלמתי לחלוטין. אשחק אגרסיבי כי אני בריא לחלוטין. אנחנו צריכים לגדול ולצמוח מתוך המצב בו אנחנו נמצאים".


סימונה פיאניג'אני. גם הקבוצה שלו לא משהו. צילום: עדי אבישי

 

מהעבר השני, האדומים הפסידו בארבעה מתוך חמשת מחזורי הליגה האחרונים והמקום בפלייאוף בסכנה. עדיין לא ברור עם אלסנדרו ג'נטילה ישחק, ריצ'רד האוול שהגיע מהפועל תל אביב לא ישותף.

 

הרכז קרטיס ג'רלס אמר לקראת המשחק: "משחק מול מכבי זה משהו שאנחנו תמיד מתכוננים אליו הכי הרבה ובאים עם אנרגיות. אלו שתי קבוצות טובות שמתחרות ורוצות לנצח, אבל זה במגרש הביתי שלנו, ואנחנו חייבים להגן עליו".

 

ההפסדים האחרונים: "לא זלזלנו, זה פשוט יצא ככה. השקענו הרבה אנרגיות במשחקים באירופה והסדרה האחרונה היתה מאוד מעייפת. אנחנו חייבים לחזור לפוקוס, זה הזמן להתחבר מחדש ולהטעין מצברים פיזית ומנטלית. בעונה שעברה הפועל הפסידה ארבעה משחקים בלבד כל העונה, אבל בסוף איבדה את האליפות, ככה שזה לא משנה באיזה מקום מתחילים את הפלייאוף, אלא איפה מסיימים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי