בגאצקיס: לא מאחל לשונאים להיות בסיטואציה שלנו

איינרס בגאצקיס
איינרס בגאצקיס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב שחרר אנחת רווחה אחרי ה-65:84 על מכבי קריית גת, אוחיון: "אנחנו עדיין לא נראים טוב"

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב עצרה הערב (רביעי) רצף של שמונה הפסדים בכל המסגרות עם 65:84 על מכבי קריית גת במשחק שפתח את המחזור ה-29 בליגת ווינר סל.

 

מאמן הצהובים איינרס בגאצקיס שחרר אנחת רווחה בסיום: "הדבר הכי חשוב בחודש האחרון זה הניצחון שהשגנו היום. היינו לחוצים קצת, בעיקר בתחילת המשחק. הם ניצלו כל טעות שלנו. שיתפתי 10 או 11 שחקנים. בחלקים מסוימים לא שלטנו ברגשות ואולי היה אכפת לנו יותר מדי, אבל ניצחנו את המשחק. אני לא מאחל לשונאים שלי להיות בסיטואציה שלנו. הפסדים לא נותנים ביטחון, הם מורידים אותך למטה. מול קבוצה שאין לה מה להפסיד זה יותר קשה כי היא משחקת בנתח. הניצחון הזה היה כל כך חשוב.



 

החזרה של יוגב אוחיון: "יוגב זה יוגב. לא הרגשתי שהוא היה פצוע בכלל, הוא תמיד רעב. ניסה ועזר. הוא התאמן איתנו רק כמה ימים. השגנו 48 נקודות במחצית הרבה בזכותו, הוא עשה דברים טובים. קווינסי מילר רצה להוכיח את עצמו בהתקפה, הוא רצה את הכדור ותיפקד טוב".

 

אוחיון עצמו סיכם בקצרה: "הייתי מאוד מאוד רעב ורציתי לנצח את המשחק הזה. היה חשוב גם שנראה טוב אחרי מה שעברנו. אחרי המחנה היה חשוב ליישם את הדברים. זה עדיין לא נראה טוב לדעתי, אבל אני שמח שניצחנו. יש התקדמות".

 

מהצד השני אמר המאמן המפסיד אלעד חסין:  "מלבד הרבע השני, שמכבי ברחה לנו, שיחקנו נכון והתקפנו. עשינו כמה טעויות בהגנה. כולם יודעים מי זה סמית' והשארנו אותו לבד. הכיסויים לא עבדו. בריבאונד התקפה קשה לנו כי אין גבוהים. אני בסך הכל מרוצה ממשחק ההתקפה. אנחנו משחקים כדורסל אחר בלי הגבוהים ולא היה לנו יותר מידי זמן. רק לפני יומיים הבנו שברנדון לא ישחק. נאחל למכבי הצלחה".

 

"כשמפסידים חמישה הפסדים רצופים, הביטחון הוא לא אותו ביטחון. אנחנו קיבלנו את מכבי בסיבוב השני אחרי גביע וניצחון על ירושלים ואז ידענו שהם באים לפרק. לא יודע כמה שלשות היו, לדעתי 20. היה ביטחון שיא והכדור זז. היום ראיתי שהתנועה היא פחות אוטומטית והם חושבים יותר. בשביל זה יש צוות שיעשה תיקונים והתאמות. יש להם את הצרות שלהם ולי את שלי".

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי