הפועל חולון שוב שנייה אחרי 74:85 על מכבי חיפה

ג'יימס בל
ג'יימס בל | צילום: באדיבות מנהלת הליגה

החבורה של דן שמיר שלטה לאורך המשחק והשיגה ניצחון חוץ גדול, 28 נקודות לג'יימס בל

(גודל טקסט)

הפועל חולון השיגה היום (שישי) ניצחון חוץ גדול על מכבי חיפה 74:85 ושבה למקום השני בטבלה בתום המפגש שנעל את המחזור ה-29 בליגה. הקבוצה של דן שמיר התאוששה מההפסד הדרמטי להפועל ירושלים בשבוע שעבר וקטעה מיני-רצף של שני הפסדים ליריבות לצמרת, אחרי שלפני ירושלים נכנעה להפועל אילת, שנשארה בפסגה בזכות המאזן הפנימי בין השתיים. 

ג'יימס בל היה הכוכב של המשחק עם 28 נקודות. מכבי חיפה מצידה, ירדה לקרקע אחרי הניצחון האדיר על מכבי תל אביב במחזור הקודם בהיכל מנורה מבטחים. פעם קראו לזה "תסמונת השבוע שאחרי הניצחון על מכבי", אבל העונה המונח הזה כבר לא תופס לאור חולשתם של הצהובים. חזרה לירוקים, השחקנים של עופר רחימי נמצאים במקום השישי בטבלה כשנותרו חמישי מחזורים לסיום העונה. ראשון פרימן (פורוורד/סנטר), שהצטרף השבוע לחיפה וערך בכורה קלע 8 נקודות. 

הרבע הראשון היה חלש וחולון סיימה אותו עם יתרון 11:14, סקור נמוך במיוחד. ברבע השני הסגולים העלו הילוך וסיימו את המחצית ביתרון 31:43. החבורה הנפלאה של שמיר נתנה את הטון גם במחצית השנייה כשאת הרבע השלישי סיימה ביתרון 52:71. חיפה עוד הקטינה ל-79:72 ברבע הרביעי, אך לא הצליחה להתקרב מעבר לכך.


קלעו למכבי חיפה:
גרגורי ורגאס 22 נקודות (4/5 מהשלוש), ג'ון דיברתולמיאו 13, ווילי וורקמן 11, ראשון פרימן ועמית שמחון 8 כ"א, עוז בלייזר 5, קווין פינקני 4, אורלנדו מנדז-ולדז 3

קלעו להפועל חולון: ג'יימס בל 28 נקודות (9 ריבאונדים), דריון אטקינס 20, טרל הולוואי 15, שלומי הרוש 8, גוני יזרעאלי 5, רועי הובר 3, אלכס צ'וברוביץ', טוני יאנגר וג'ורדן טיילור 2 כ"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי