אריק שיבק בטוח: גם אם לא אצליח במכבי ת"א – ראשי לא ייערף

אריק שיבק
אריק שיבק | דני מרון

המאמן החדש של הצהובים בראיון לתכנית הספורט של 103FM: "לא מתכוון להעביר ביקורת על מי שהיה לפני. צריך לחזור לבסיס של הכדורסל"

(גודל טקסט)
 אריק שיבק קיבל אתמול (שלישי) את הג'וב לו חיכה כל הקריירה – משמרת המאמן במכבי תל אביב. התראיין שיבק לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההחלטה להגיע לחודש בלבד (שבעה משחקים לכל היותר) ועל השתלשלות האירועים. 


"קיבלתי טלפון מאחד הבעלים והסביר לי את המצב. הוא ביקש ממני לבוא והסכמתי", הסביר המאמן בן ה-60 שבעונה שעברה הגיע לקראת הפלייאוף למכבי ראשון לציון וסייע לה לזכות באליפות מדהימה.


"אם מכבי ת"א פונה אליך בכזו בקשה, אני לא אומר: 'לא'. שיחק נגד מכבי אז אני מכיר את השחקנים. לא פנו אליי לפני השבוע האחרון. הייתה אולי כוונה לפטר את בגאצקיס ולפנות אליי לפני חודש, אבל לא פנו ישירות. אני באתי למכבי בתקווה מצד אנשי המועדון שהעסק הזה יצליח. הוא הוא יצליח זה יהיה נהדר וגם אם לא ראשי לא ייערף".





האפשרות להצליח:
"אני לא מתכוון להעביר ביקורת על מי שהיה לפני. אני חשבתי לפני שכשקיבלתי את ההחלטה הסתכלתי לקראת מה אני והלך ובדקתי את הדברים. יש לי סיכוי סביר להצליח".


המאבק על האליפות: "הדבר הראשון שצריך לעשות זה לחזור לבסיס של הכדורסל – סגירה בריבאונד, ירידה להגנה וטיפול בפיק 'אנד רול' זה דברים שבחודש מאי קבוצה צריכה לדעת. עכשיו צריך להתמקד ביריבה אחת וזה עוזר. העניין המנטלי חשוב וקריטי, צריך לקצץ הרבה דברים שלא קשורים לטווח הקצר. 


אני לא מתכוון להוסיף עכשיו 15 תרגילים אלא להפך, הורדתי כמה כי יש הרבה מאוד שלא צריך, יש שינויים קטנים שהכנסתי קצת היום (רביעי) שלדעתי טובים יותר. אני יכול להגיד שבמכבי מבינים שמה היה לא טוב וצריכים לשנות, מה ישתנה? נחכה ליום שני. אנחנו צריכים להגיע לפיינל-פור ונסתכל הלאה".


 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי