לחץ גדול בהפועל ירושלים: "האווירה שלילית והשחקנים לא קולעים"

ליאור אליהו ובר טימור
ליאור אליהו ובר טימור | ערן לוף

האדומים בפאניקה לאחר ה-77:64 לעירוני נהריה וה-2:0 ברבע גמר הפלייאוף, אליהו ביקש מהאוהדים: "תישארו חיוביים"

(גודל טקסט)
לחץ גדול בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (שני) 77:64 לעירוני נהריה שקירב אותה להדחה מוקדמת ולא צפויה כבר בשלב רבע גמר הפלייאוף. המשחק הבא יתקיים ביום שישי בארנה והפסד יסיים את העונה של האדומים מהבירה עם אכזבה גדולה בכל הקשור לזירה המקומית.

 

ליאור אליהו אמר לאחר המשחק: "נצטרך לעשות שינוי משמעותי לקראת המשחק הבא. כל משחק הוא קריטי מבחינתנו. נצטרך לעבוד קשה. יש הרבה דברים שלא עובדים ויש הרבה דברים שאנחנו יכולים וצריכים לעשות אחרת. יש לנו את האפשרות לעשות את זה. יהיה לחץ במשחק הבא כי זה להיות או לחדול. זה משחק שאם נפסיד נהיה מחוץ לפיינל פור, נבוא להילחם על החיים".




"אנחנו רוצים מאוד", המשיך הפורוורד. "אין פה תחרות של רצון. אנחנו צריכים להתקיף יותר טוב ולקלוע את הזריקות שלנו. נהריה בכושר מצוין ויהיה קרב מאוד קשה".

 

"יכולות להיות הרבה סיבות למצב. מה שעשינו לא עבד עד היום. אנחנו לא בכושר הכי טוב שלנו במהלך העונה וברור שהחוכמה היא להגיע בכושר הכי טוב לסוף העונה. עכשיו נצטרך להרים את עצמנו. אפשר לחזור מ-2:0 ואני מקווה שהאוהדים יהיו חיוביים".




סימונה פיאניג'אני. השחקנים שלו בלחץ (ערן לוף)
סימונה פיאניג'אני. השחקנים שלו בלחץ (ערן לוף)


המאמן סימונה פיאניג'אני ניסה לנתח את המצב: "הפסדנו במשחק קשה. במחצית הראשונה נלחמנו. אומנם החטאנו ואיבדנו יותר מדי כדורים, אבל היינו במשחק. ברבע השלישי המומנטום השתנה והאווירה הפכה לשלילית, אבל כולם ראו שהשחקנים ניסו, זה לא הספיק לא והפסדנו".

 

"זה רגע קשה עבורנו", המשיך המאמן האיטלקי. "השחקנים בלחץ וראו את זה באחוזים מהעונשין. שחקנים החטיאו זריקות שהם קולעים בדרך כלל. עכשיו אנחנו צריכים להתרומם ולשנות את המומנטום. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא בלבד. כולם אצלנו יודעים שזה רגע קשה וחשוב ואנחנו הולכים להתחרות. אנחנו צריכים לנצח ולחזור לפה שוב. אנחנו מאמינים ומהניסיון שלי אני יודע שהכל יכול לקרות".

 

"החיסרון של אמארה סטודמאייר הפריע לנו. זה לא סתם שחקן, הוא פקטור משמעותי בצבע ובריבאונד. אנחנו רואים בכל אירופה שקבוצות יורוליג מודחות, דברים יכולים לקרות. האנרגיה של השחקנים שלנו נמוכה ושל נהריה גבוהה. אנחנו צריכים משחק אחד לנצח והכל יכול להשתנות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי