תגרה אלימה בין אוהדי הפועל חולון למאבטחים

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | אודי ציטיאט

הקהל הסגול התעמת עם אנשי אבטחה ומספר שוטרים דקות לאחר ה-78:77. אחד המאבטחים נפגע ופונה לבה"ח. שמיר: "מורידים את הכובע בפני מכבי חיפה". רחימי: "הכל עדיין פתוח"

(גודל טקסט)
הפועל חולון נכנעה הערב 78:77 בביתה למכבי חיפה, נקלעה לפיגור 2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ואיבדה את הביתיות, מה שעורר את זעמם של האוהדים המקומיים ובסיום נרשמה מהומה אלימה במיוחד בין אוהדי הפועל חולון למאבטחים במקום. אחד המאבטחים אף נפגע בכתפו ונזקק לטיפול. בסופו של דבר, לאחר שהתברר שכתפו יצאה ממקומה, הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול מקיף.


ווילי וורקמן, שקלע 19 נקודות (שיא קריירה) והיה המצטיין בשורות מכבי חיפה, אמר בסיום: "משחקים כדורסל בשביל הפלייאוף. העונה הסדירה היא רק אימונים בשביל להגיע לרגע זה. צריך ליהנות מהרגעים האלה, כי אתה עובד כל השנה בשביל השבועיים האלה. אני שמח".



הסמול-פורוורד התייחס ליריבה, הפועל חולון שכזכור את העונה הסדירה סיימה בפסגה, ואמר: "לחולון יש שחקנים חכמים ואתלטיים שיודעים להפעיל לחץ על כל המגרש. אנחנו היינו עייפים והם ניצלו את זה, אך אני שמח שהצלחנו לנצח בסופו של דבר. אני מקווה שנגיע לפיינל פור, אבל אני לא יודע מה יהיה במשחק הבא".


מאמנו, עופר רחימי, נראה מאושר בסיום והוסיף: "בסיום עשינו את כל הטעויות האפשריות וצריך לתקן את זה. אסור שזה יקרה שוב. אני מאושר שניצחנו, אבל הכל פתוח. הסדרה הזו קשה ואנחנו נצטרך לעשות הכל בשביל לנצח ברוממה".

 


מכבי חיפה חוגגת בחולון (אודי ציטיאט)


אותה מהומה אלימה בין אוהדי חולון למאבטחים התרחשה במהלך הראיון של רחימי, שאמר על כך שקבוצתו הגיעה לאולם עם שבעה מאבטחים ששכרה עקב אירועים אלימים במשחק הראשון בסדרה: "ההנהלה שלהם מתנהגת בצורה ג'נטלמנית. הם ארגנו לי פה מקום לינה בחג. כולם רוצים לנצח וזו אווירה של פלייאוף, אבל הם טיפה חוצים את הגבול". 



על התרומה מהספסל: "ווילי זה שחקן שנלחמתי עליו כל הקיץ, אני מאוד מאמין בו. שימחון היה עם הרעלת קיבה וכל מי שעלה מהספסל עשה עבודה טובה מאוד. מכבי חיפה זו קבוצה".




וורקמן. שיא קריירה בדרך למהפך (אודי ציטיאט)


המאמן המפסיד דן שמיר נשאל אם קבוצתו סובלת מחוסר ניסיון והשיב: "כל הכבוד למכבי חיפה, הם משחקים מאוד יפה. אנחנו מורידים את הכובע. אנחנו צריכים להתנצל על זה שסיימנו ראשונים את הליגה? סיימנו שם בזכות. אני לא רוצה לדבר על זה בכלל, יש לנו עוד משחק ביום ראשון. אנחנו לא פתאום נהיה משהו אחר וחדש. לא נמציא הגנה חדשה. חיפה מוציאה יפה לפועל. היו לנו דקות של אנרגיה וקצב, אבל לא היינו עקביים. הם קלעו שלשות גדולות וניצלו טעויות שלנו בהגנה. אין זמן לימי לימודים ארוכים. צריכים לעשות את מה שעשינו הכי טוב ולהגיע מוכנים ליום ראשון".



על גוני יזרעלי, שנכנס רק לקראת הסיום: "אני אוהב אותו ומחזיק ממנו. הוא נהדר. היום, בתכנית שלנו, הלכנו על משהו יותר גבוה ופיזי. לא רצינו להפסיד בריבאונד כמו בפעמים הקודמות. ההחלטה באה משם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי