מכבי חיפה הדיחה את הפועל חולון ועלתה לפיינל פור

מכבי חיפה עולה לפיינל פור
מכבי חיפה עולה לפיינל פור | ערן לוף

לראשונה בהיסטוריה: אלופת העונה הסדירה הודחה על ידי הקבוצה שסיימה במקום השמיני. 82:99 הספיק לירוקים כדי לשלוח הביתה את דן שמיר וחניכיו. מנדז ואלדס ודיברתולומיאו להטו עם 24 נקודות כל אחד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה הערב (ראשון) את הבלתי יאמן ועלתה לפיינל פור. הירוקים, שהגיעו לפלייאוף מהמקום השמיני עשו היסטוריה והדיחו את הקבוצה שסיימה במקום הראשון בליגה הסדירה עם 82:99 ו-1:3 בסדרה.


עופר רחימי וחניכיו הצליחו להפוך את הסדרה, לחזור מ-1:0 ל-1:3 ויפגשו בפיינל פור את מכבי תל אביב ב-12 ליוני. דיברתולומיאו ומנדז ואלדס להטו לאורך כל המשחק וכל אחד סיים עם 24 נקודות, גם וארגאס עם 11 נקודות ובלייזר עם 12 נקודות התבלטו . בצד הסגול, ג'ורדן טיילור עם 18 נקודות, ג'יימס בל עם 16 נקודות וגוני יזרעאלי עם 11 נקודות, ניסו להשאיר את חולון בתמונה, אבל נתקלו בתקרת זכוכית לאורך כל המשחק, ולא הצליחו להשוות את התוצאה.






רבע ראשון
הירוקים פתחו את המשחק במומנטום נהדר בעזרתו של בלייזר, חולון לא נכנסה טובה למשחק והיא עם אחד מארבע מהשדה בשתי דקות הראשונות של המשחק. לקראת אמצע הרבע הסגולים התעוררו בעזרתו של גוני יזרעאלי והשוו את התוצאה. דיברתולומיאו מתבלט אצל הירוקים. בסיום הרבע הראשון חיפה מובילה 21:22 על חולון.



הירוקים הובילו בסוף הרבע הראשון (ערן לוף)


רבע שני

הפועל חולון פותחת בלחץ את הרבע השני ועולה לראשונה ליתרון, אבל חניכיו של רחימי לא מרחמים ועולים ליתרון של חמש נקודות באמצע הרבע. אורלנדו מנדז לוהט במדי הירוקים והשאיר את הפער לטובת מכבי חיפה. חניכיו של דן שמיר הצליחו לצמק את הפער בסוף הרבע השני בעזרתם של הרוש והולוואי. שניות לסוף הרבע בלייזר עם שלשה משוגעת קבע 42:46 למכבי חיפה.


רבע שלישי

מכבי חיפה ממשיכה את המומנטום החיובי עמו סיימה את המחצית הראשונה, כשמנדז ולדז ממשיך לצלוף מרחוק, ומשאיר את הירוקים ביתרון עם שתי שלשות אדירות. חניכיו של דן שמיר כמעט ואינם מורגשים עד אמצע הרבע השלישי, וטיילור היחידי שמתפקד על הפרקט. בסוף הרבע הסגולים הצליחו לצמצם את הפער, אבל הזרים של חיפה לא מאפשרים לחולון להשוות.


דן שמיר. מאוכזב מחניכיו (ערן לוף)
דן שמיר. מאוכזב מחניכיו (ערן לוף)


רבע רביעי

טיילור התחיל את הרבע הרביעי בצורה טובה והחזיר במעט את חולון לעניינים עם שני סלים מהירים, ושבר את השיא האישי שלו העונה. הירוקים מממשיכים לשמור על פער מחולון, שלא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית שמפרידה בין שתי הקבוצות.  הסגולים איבדו את התקווה לקראת סוף המשחק והפער גדל ל-17 הפרש.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי