בני הרצליה האריכה את חוזיהם של גרין וקנאסביץ'

טוריאן גרין וחליל קנאסביץ'
טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' | צילום: אלן שיבר

הקבוצה מהשרון שומרת על המשכיות. הרכז (32, 1.85) חתם לשנתיים נוספות, הסנטר (26, 2.03) ממשיך לעונה נוספת. גורקה אמר: "שמח שהצלחנו להשאיר אותם"

(גודל טקסט)
בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על הארכת חוזיהם של טוריאן גרין וחליל קנאסביץ'. גרין חתם לשנתיים נוספות, כאשר העונה השנייה היא אופציה של הקבוצה. בעוד של קנאסביץ' הקבוצה מימשה את חוזהו לעונה נוספת.

 

גרין (32, 1.85) רשם בעונה החולפת 13.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 12.9 ב-31 דקות למשחק, כשהוא קולע 2.3 שלשות בממוצע ב-34% ומדייק ב-81% מהקו. בעבר שיחק גם בפורטלנד ודנבר מה-NBA, סרגוסה וגראן קנאריה הספרדיות, א.א.ק אתונה היוונית (שתי קדנציות), וילרבאן ולימוז' הצרפתיות, טופאש בורסה הטורקית ואבלינו האיטלקית.


 

קנאסביץ' (26, 2.03) רשם בעונה החולפת 8.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-26 דקות והיה מהגבוהים המגוונים בליגה. בשני משחקים שונים הוא מסר 9 אסיסטים, רק אחד פחות משיא הליגה בכל הזמנים עבור סנטר. לשיאו הגיע במפגשים מול מכבי ת"א, כאשר רשם שיאי עונה של 21 נקודות, 4 שלשות, 10 ריבאונדים ומדד 33 בניצחון החוץ בהיכל מנורה מבטחים ו-17 נקודות בסיבוב השלישי מול הצהובים באולם היובל.

 

"אחת המטרות שהצבנו הקיץ היא לייצר המשכיות בסגל", אמר המאמן מיקי גורקה שייפתח את עונתו הרביעית במועדון, "טוריאן וחליל שחקנים ואנשים מצוינים ואני שמח שהייתה לנו האפשרות להשאיר אותם אצלנו גם בעונה הבאה".



מיקי גורקה. המשכיות (עדי אבישי)
מיקי גורקה. המשכיות (עדי אבישי)



"אני שמח להמשיך לשחק בבני הרצליה גם בעונה הבאה, מועדון שהפך לבית", הגיב גרין על החתמתו, "אני שמח על ההזדמנות להוביל את הקבוצה בעונה הבאה, במטרה להתקדם ולהגיע להישגים ולהציג כדורסל מהנה בכל משחק". קנאסביץ' הוסיף: "כיף להמשיך לעונה נוספת בהרצליה, אני מאמין ביכולות שלנו להציג עונה מוצלחת נוספת. החיבור לקהילה ולאוהדים מאוד משמח אותי ואני רוצה לראות את האולם ממשיך להוות מבצר עבורנו גם בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי