"מכבי תמיד פייבוריטית, אבל אנחנו חושבים על אליפות"

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני | דני מרון

בהפועל ירושלים נושמים לרווחה אחרי ה-60:71 על עירוני נהריה וכבר מסמנים מטרות, פיטרסון: "הסדרה הייתה קשה מאוד, אבל המשכנו להילחם כל הזמן וככה הגענו לחצי הגמר"

(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר אתמול (חמישי) בהפועל ירושלים לאחר ה-60:71 על עירוני נהריה שהעלה אותם לפיינל פור שם יפגשו בחצי הגמר את האלופה מכבי ראשון לציון.


זה לא היה קל ולעיתים אף קשה לצפיה, אבל בכך השלימה הקבוצה מהבירה קאמבק חלומי כשחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 מדהים ברבע גמר על חשבון הקבוצה הקשוחה של אריק אלפסי מהצפון.




מאמן האדומים סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים גם ב-2:0 שצריך להישאר בסדרה ולהאמין ולנסות לקלוע את הקליעות שלנו. בזכות זה השווינו ל-2:2. במשחק החמישי זה כבר היה מאד קשה בגלל הלחץ והסיכון. זה היה הרבה עניין של מנטליות".

 

"עכשיו אנחנו מגיעים לפיינל פור", המשיך האיטלקי. "מכבי תמיד פייבוריטית, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות. עכשיו אנחנו הולכים לפגוש את ראשון וננסה להגיע לגמר. כשמדובר במשחק אחד אז למה שלא נחשוב על אליפות".


טראוויס פיטרסון. לא הפסיק להילחם (דני מרון)
טראוויס פיטרסון. לא הפסיק להילחם (דני מרון)


סיכום של העונה: "המטרה שלנו הייתה להפוך חבורה של שחקנים לקבוצה אחת ושהמאמץ יהיה כמו שצריך להיות כמו במועדון של הפועל ירושלים. בגביע הגענו לגמר, וגם בליגה ובאירופה לפיינל פור. אנחנו צריכים להישאר ביחד. עשינו צעד גדול עבור המועדון. השחקנים שלי אף פעם לא מוותרים ועל זה מגיע להם כל הכבוד. צריך לכבד אותם על העונה שעשינו".

 

הפורוורד טראוויס פיטרסון אמר: "זו הייתה סדרה קשה, והמשכנו להילחם כל הזמן וככה השארנו לעצמנו סיכוי להגיע לפיינל פור. שמרנו על אנרגיות טובות באימונים גם כשהיינו בפיגור. גם אחרי שני ההפסדים הגענו מוכנים למשחק השלישי בבית, ושמרנו על האינטנסיביות שלנו. עכשיו אנחנו מגיעים לפיינל פור וזה סיפור אחר לגמרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי