מתן נאור עוזב את הפועל ת"א, אם יפרוש יוצע לו תפקיד מקצועי

מתן נאור. שלשה מנצחת
מתן נאור. שלשה מנצחת | צילום: עדי אבישי

אחרי שתי קדנציות שהתפרשו על פני 10 שנים, הקפטן ימשיך הלאה בהחלטה משותפת: "עוזב בעצב, מאחל להם לממש את הפוטנציאל האדיר". אם לא ימשיך לשחק, עשוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בדרייב אין. הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) כי קפטן הקבוצה, מתן נאור, לא ימשיך בשורות המועדון.


נאור טרם החליט על עתידו אולם להערכת גורמים במועדון האדום, הפורוורד לא צפוי לפרוש ויעבור לקבוצה אחרת. במידה ויפרוש, הפועל תל אביב עשויה להציע לו תפקיד מקצועי בקבוצה. הקבוצה תערוך לו טקס בתחילת העונה הקרובה, במהלכו תיתלה הגופיה מספר 12 בתקרת האולם הביתי.
 

נאור שיחק במדים האדומים בשתי קדנציות שונות, ובסה"כ עשר שנים, כשבקדנציה השניה חזר מתקופה ארוכה ללא משחק היישר לליגה הארצית. הוא היה חלק בקבוצה שהעפילה ב-2004 לחצי גמר היורופליג, ורשם מעל אלף נקודות בליגה הראשונה במדי הקבוצה. העונה רשם השחקן 3.2 נקודות בלבד ב-18.4 דקות.


סוף עידן. הקפטן בפעולה

סוף עידן. הקפטן בפעולה


הפורוורד אמר: "אני רוצה להגיד תודה על הזכות שניתנה לי להיות חלק מהמועדון במשך 10 שנים מדהימות. אני נפרד בהמון עצב ממקום שהיה לי בית שני, ממקום שאני מזוהה איתו וממקום שיישאר איתי כל החיים. מעל הכל, אני רוצה להגיד תודה לקהל המדהים של הפועל שללא ספק הוא זה שהופך את הקבוצה הזו למה שהיא. אני מאחל להפועל שתגיע לשיאים חדשים ושתממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בה. יאללה הפועל".


יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן הודה גם הוא: "מתן נאור הוא אחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של הפועל תל אביב. הוא היה הפנים היפות של המועדון וחלק מרכזי בחזרה של הפועל תל אביב למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי. לא נפסיק לאהוב ולהעריך את מתן. הוא יהיה לנצח חלק בלתי נפרד מהפועל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי