הפועל ירושלים בקבוצת הדירוג השלישית ביורוקאפ

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | עדי אבישי

ההצלחה אשתקד באירופה, לא עזרה לאלופה. קובאן בקבוצת הדירוג הראשונה, דרושפאקה של דיוויד בלאט בשנייה

(גודל טקסט)

שבוע לפני הגרלת שלב הבתים, נקבעו הדרגים ביורוקאפ לעונה הבאה. למרות ההצלחה אשתקד באירופה, הפועל ירושלים רק בקבוצת הדירוג השלישית. קובאן בקבוצת הדירוג הראשונה, דרושפאקה של דיוויד בלאט בשנייה. 


הפועל ירושלים רשמה אשתקד את אחת העונות הכי מוצלחות שלה ביורוקאפ, בה הגיעה למעמד חצי הגמר לאחר שנים רבות של כישלונות. כעת עובדים בארגון על העונה הבאה כשבעוד שבוע בדיוק (6.7) תתקיים הגרלת שלב הבתים של המפעל. 



היום פרסמו ראשי הארגון את הדרגים לקראת ההגרלה, בה ישתתפו 24 קבוצות שיחולקו לשישה בתים. למרות העונה המצוינת שלה, הפועל ירושלים נמצאת כאמור רק בקבוצת האיכות השלישית מאחר שהדירוג מתבסס על שלוש השנים האחרונות, ובשנתיים שקדמו לה האדומים הודחו בשלבים מוקדמים. מי שמשלימות איתה את הדירוג הן צ'דביטה זאגרב (קרואטיה), טופאש בורסה (טורקיה) וריטאס וילנה (ליטא). 



הקבוצות המובילות במפעל השנה, יחד עם ירושלים שתקווה להמשיך במומנטום החיובי, הן קאזאן וגלאטסראיי שהשתתפו בשנה שעברה ביורוליג ומדורגות ראשונות, לצד דרושפאקה של דייויד בלאט שהשתתפה גם היא במפעל הבכיר אך צנחה כעת לקבוצת האיכות השנייה במפעל. קבוצות חזקות נוספות הן באיירן מינכן, אלבה ברלין וגראן קנריה. 



הדירוג המלא: 



דרג 1: קובאן, גראן קנריה, קאזאן וגלאטסראיי 



דרג 2: באיירן מינכן, זניט, דרושפאקה ואלבה ברלין 



דרג 3: הפועל ירושלים, צ'דביטה זגרב, טופאש בורסה וריטאס וילנה 



דרג 4: רג'יו אמיליה, טורין, טרנטו ובילבאו


ד
רג 5: אנדורה, ליטקאבליס, לימוז' ואולם 


דרג 6: פרטיזן בלגרד, פריז, ווילרבאן ובודצ'נוסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי