היום: הכרעה בנוגע לעתידו של עודד קטש בהפועל אילת

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

המאמן שמוערך בקבוצה מהדרום ייפגש עם היו"ר מוטי אמסלם כדי להחליט על עתידו במועדון. הדרומיים רוצים להשאיר את מנקו, שזוכה להתעניינות גם מהפועל ת"א

(גודל טקסט)

חלף כבר חודש מאז שהעונה נגמרה אבל עבור הפועל אילת ההכנות לעונה הבאה טרם התחילו. יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם ייפגש היום (רביעי) עם המאמן עודד קטש במטרה להשאירו בקבוצה, אך עדיין לא ברור אם הצדדים ייצאו עם סיכום בתום הישיבה.

באילת מרוצים מעבודתו של המאמן שהצעיד אותם למקום השני בטבלה בסיום העונה הסדירה. הדרומיים רשמו סיבוב שלישי מצוין ובחלק מהזמן אף הוליכו את הליגה, אך הודחו ברבע גמר הפלייאוף לאחר סדרה צמודה ומותחת מול מכבי ראשון לציון. קטש מדריך בימים אלו את נבחרת העתודה עמה יצא בסוף השבוע לאליפות אירופה עד גיל 20 בכרתים.

ללא קשר לזהות המאמן, במועדון רוצים שרפי מנקו ימשיך בקבוצה לאחר שפרץ אצלם בשנה שעברה. כפי שנכתב בספורט1 גם הפועל תל אביב מעוניינת בפורוורד והוא עשוי לעבור אליה אם הפועל ירושלים, המחזיקה באופציה עליו לעונה נוספת, תשחררו.

מנקו (23, 1.98) התחיל את העונה בירושלים אך עזב לאחר שמיעט לשחק והצטרף בנובמבר לקבוצה של קטש. בדרום הפך לשחקן רוטציה משמעותי עם 9.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

רפי מנקו. ת
רפי מנקו. ת"א או אילת? (ערן לוף)

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי