תמיר בלאט חתם לשנתיים בהפועל חולון

תמיר בלאט
תמיר בלאט | צילום: הפועל חולון

הסגולים הודיעו על צירופו של הרכז (20, 1.80) המוכשר, שהתיר את חוזהו בהפועל ת"א. בלאט: "מצפה לנו דרך מאתגרת ומדהימה", שמיר: "נדאג שתמיר ימשיך בקו העלייה שלו". הובר עזב

(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של תמיר בלאט על חוזה לשתי עונות. על הסיכום בין הצדדים פורסם בספורט1

"אני נרגש וגאה להגיע לאחד המועדונים המפוארים בכדורסל הישראלי וכבר לא יכול לחכות למפגש הראשון עם האוהדים", אמר בלאט במעמד החתימה. "אני בטוח שביחד מצפה לנו דרך מאתגרת ומדהימה. שמח לחזור ולשתף פעולה עם דן שמיר, בטוח שביחד נגשים את כל המטרות ויאללה חולוניה".

המאמן דן שמיר אמר: " אני שמח מאוד לצרף את תמיר להפועל חולון. נדאג ביחד שתמיר ימשיך בקו העלייה שלו, שיעזור לנו לשחק כדורסל טוב, ושנצליח בליגה ובליגת האלופות".

הרכז הצעיר התלבט אם לחתום בהפועל אילת שהביעה בו עניין רב או להצטרף לחולוניה ואחת הסיבות שדחפו להחלטתו היו חוסר הבהירות הכלכלי סביב הקבוצה מהדרום והעובדה שחולון תשתתף בעונה הבאה במסגרת אירופית בדמות ליגת האלופות בכדורסל.

בלאט (20, 1.80) גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון, איתה זכה בשתי אליפויות ולאחר מכן עבר גם באקדמיה בווינגייט. לפני שלוש שנים חתם על חוזה ארוך טווח בהפועל תל אביב ובשנה הראשונה שיחק בעיקר בא. ס. רמת השרון מהליגה הלאומית בעקבות חוק הכרטיס הכפול.

דן שמיר. מקבל לידיים את אחד הכישרונות הגדולים (ערן לוף)
דן שמיר. מקבל לידיים את אחד הכישרונות הגדולים (ערן לוף)

בעונה שעברה רשם בלאט קפיצת מדרגה כשקלע 7.4 נקודות לצד 5.4 אסיסטים בשלושים ושלוש הופעות בליגה. הוא אף פתח בחלק מהמשחקים בעקבות היעדרותו הארוכה של רביב לימונד שסבל מפציעה והיה מנקודות האור הבודדות של האדומים, לצד תגלית העונה, תומר גינת.

מי שעוזב את הקבוצה לאחר החתמתו של בלאט הוא רועי הובר. הגארד הצעיר הושאל לחולון מהפועל ירושלים וזכה לדקות משחק תחת דן שמיר אך לא יישאר לעונה נוספת. "אני רוצה להודות מקרב לב בהזדמנות זאת לרועי הובר, שחקן נהדר שאנחנו מאוד אוהבים, על השנה המצויינת שלו איתנו", הוסיף דן שמיר. גם גוני יזרעאלי עשוי לעזוב לאחר שהחתמתו של בלאט תפגע במעמדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי