בן אלטיט חתם בגלבוע/גליל: "לא הייתה לי התלבטות"

altit_4x3_0.jpg
בן אלטיט | איגוד הכדורסל

שחקן הפנים מצטרף לקבוצה מהצפון: "מאוד קרץ לי לבוא כי זה מקום שמאוד מתאים לאופי שלי". מנכ"ל הקבוצה: "שחקן מוכשר, שמחים שבחר בנו"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה להשלים את הסגל הישראלי לעונה הבאה והיום (שני) החתימה את בן אלטיט, שמצטרף לחואקין שוכמן ויחזקאל סקוורר שהאריכו את חוזיהם בקבוצה ולטל קרפלס שימשיך לעונה נוספת.

אלטיט (24, 2.08) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ורשם את עונתו הטובה ביותר אשתקד במכבי אשדוד. תחת הדרכתו של מאיר טפירו הוא סיפק מספרי שיא בקריירה שלו עם 6.2 נקודות וכמעט ארבעה ריבאונדים במשחק. לפני כן הוא עבר בבני הרצליה, במכבי תל אביב ובקריית גת, אך לא הותיר בהן חותם משמעותי.

"האמת שזה היה באוויר, כבר לפני שנתיים זה היה ממש קרוב", סיפר בן אלטיט לאחר החתימה. "תמיד שמעתי משחקנים ששיחקו בגלבוע רק דברים טובים, שזה מקום שקט, חממה לגידול שחקנים שרק מתעסקים בו בכדורסל וזה מאוד קרץ לי לבוא כי זה מאוד מתאים לאופי שלי, וכשאריאל בית הלחמי התקשר אלי לא היססתי לרגע. אני חושב שזהו אחד הקיצים היחידים שלא הייתה לי התלבטות בכלל. אני מתרגש ומחכה כבר לאימונים, אני יודע שזה מקום שמתאים לי מבחינת השיטה, הריצה, ההתלהבות, הלחימה. זהו הסגנון שאני אוהב לשחק וגם המסירות הידועה של האוהדים של הקבוצה. מאחל לנו הצלחה ואדום עולה".

מנכ"ל גלבוע/גליל, ארצי פרטי, הוסיף: "בן שחקן מוכשר שמתאים ל-DNA של המועדון. אנחנו שמחים שבחר בנו ומאחלים לו הצלחה בגלבוע/גליל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי