בולדן קרוב לסגירה במכבי ת"א, לנדסברג לא מוצא קבוצה

ג'ונה בולדן
ג'ונה בולדן | יח"צ

הצהובים עשויים לשלם 675 אלף דולר לכוכב האדום בלגרד עבור הפורוורד האמריקאי, המתאזרח מתקשה למצוא לקבוצה שתסכים לספוג את חוזהו. סמית' עדיין לא קיבל הודעה על שחרורו

(גודל טקסט)

לאחר שהצליחה להשתחרר מהחוזים של הישראלים הבכירים, למכבי תל אביב נותר לסיים את הרומן גם עם סילבן לנדסברג שלא יישאר בקבוצה. חלף כבר כמעט חודש מאז קיבל הגארד הישראלי הודעה כי הוא לא בתכניות לעונה הבאה, אך הוא טרם מצא קבוצה שתסכים לספוג את חוזהו או חלק ממנו.

במכבי ת"א מודאגים מהסחבת בגזרתו וצפויים לפצות אותו כלכלית אם לא ימצא קבוצה חדשה בקרוב. חוזהו של השחקן מוערך בכחצי מיליון דולר ושחרורו יקל על הצהובים מבחינה כלכלית. לנדסברג רשם בשנה החולפת ממוצעים של שבע נקודות ו-1.1 ריבאונדים ביורוליג לצד 9.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים בליגה.

גם דווין סמית' צפוי לעזוב את הקבוצה אולם טרם קיבל על כך הודעה רשמית. הפורוורד הוותיק נחשב לשחקן מוערך במועדון, אך מצבו הרפואי וחוזהו הכבד הובילו להחלטה לפרידה. סמית', שלא נרשם למשחקי הליגה בתחילת העונה האחרונה והצטרף לקראת שלבי ההכרעה, תרם בליגה המקומית 11.5 נק', 4.5 ריב' ו-1.9 אס' לעומת 9.2 נק', 5.4 ריב' ו-1.6 אס' ביורוליג.

במקביל, במכבי תל אביב פועלים במרץ להשלמת עסקת העברתו של ג'ונה בולדן מהכוכב האדום. הפורוורד הצעיר הגיע בעונה שעברה לאירופה כשחתם ב-FMP הסרבית ורשם 12.9 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק בליגה האדריאטית. הכוכב האדום, שהחתימה אותו בקיץ האחרון על חוזה לשנתיים, דורשת מהצהובים 675 אלף דולר כפיצוי, אותו סכום שנקבע אם השחקן יעבור ל-NBA. במועדון עשויים להסכים לתג המחיר הגבוה מתוך ידיעה כי בעתיד פילדלפיה שמחזיקה בזכויותיו תאלץ לפצותם ובכך להחזיר את דמי ההשקעה.

ג'ונה בולדן. קרוב לסגירה (טוויטר)
ג'ונה בולדן. קרוב לסגירה (טוויטר)

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי