ג'ונה בולדן: "למכבי תל אביב יש סטנדרטים מאוד גבוהים"

בולדן מגיע לישראל
בולדן מגיע לישראל | מכבי תל אביב

הפורוורד החדש של הצהובים נחת בישראל לצורך בדיקות רפואיות והתרשמות ואמר בשדה התעופה: "אינגלס ועוד שחקנים רבים שדיברתי איתם המליצו לי על המועדון והעיר"

(גודל טקסט)

 ג'ונה בולדן נחשב לאחד השחקנים המסקרנים ביותר שנראה העונה בליגת העל אחרי שחתם במכבי תל אביב בשבוע שעבר, והבוקר (רביעי) הפורוורד הגיע לראשונה לישראל לצורך התרשמות מהמועדון ומהמדינה וכדי להשלים את הבדיקות הרפואיות.

מיד לאחר נחיתתו בישראל אמר בולדן לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני נרגש לקראת העונה. פגשתי את המאמן ספאחיה בלאס וגאס והוא סיפר לי על הקבוצה החדשה שנבנית. אנחנו עומדים לעבוד מאוד קשה ורוצים לעשות עונה טובה ומוצלחת, אחרי כמה שנים לא טובות שלא עמדו בסטנדרטים המאוד גבוהים של מכבי תל אביב".



בולדן אף סיפר כי שמע על הצהובים עוד לפני חתימתו בקבוצה: "ג'ו אינגלס ועוד שחקנים שדיברתי איתם סיפרו לי שמכבי הוא מועדון נפלא ושתל אביב עיר מדהימה. אני מאוד שמח להיות האוסטרלי הבא של מכבי ומצפה לחוויה חזקה וטובה".


בולדן הבוקר בשדה התעופה (מכבי תל אביב)

בולדן בן ה-21, מתנשא לגובה של 2.08 מטר, הוא יליד אוסטרליה, שבגיל 17 עבר לארצות הברית והצטיין בליגת התיכונים. הוא שיחק בשנת 2016 באוניברסיטת UCLA ותרם 4.6 נקודות ו-4.8 כדורים חוזרים בממוצע לפני שהחליט לעבור לאירופה. בעונה שעברה שיחק בליגה הסרבית בקבוצת FMP בלגרד, לשעבר רדניצקי, והעמיד ממוצעים של 12.9 נק' (41.9% מחוץ לקשת), 7.2 ריב', חסימה וחטיפה למשחק בליגה האדריאטית – בה נבחר גם לתגלית העונה. בתחילת החודש הוא עוד שיחק במדי פילדלפיה בליגת הקיץ ואף נבחר במקום ה-36 בסיבוב השני של הדראפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי