מאט הווארד במשא ומתן מתקדם עם הפועל תל אביב

מאט הווארד
מאט הווארד | צילום: Gettyimages

הקבוצה של דני פרקנו קרובה לבצע רכש זר ראשון בפגרה לאחר שהפאוור פורוורד של שטרסבורג צפוי להצטרף לקבוצה. מגעים גם עם טיווין מקי, שהצטיין בעונה שעברה בטורקיה

(גודל טקסט)

אחרי קיץ שקט במיוחד בגזרתה, נראה שהפועל תל אביב מתחילה להאיץ את הכנותיה לעונה הבאה. הקבוצה פתחה בימים האחרונים במשא ומתן עם הפאוור פורוורד מאט הווארד והגארד טיווין מקי, ומקווה שהשניים יחתמו בימים הקרובים ויצטרפו לרפי מנקו שכבר חתם בקבוצה.

במועדון מציינים שהמגעים עם הפורוורד נמצאים בשלבים יותר מתקדמים והוא עשוי לחתום כבר היום. הווארד (28, 2.03), בוגר מכללת באטלר איתה זכה בשתי אליפויות, החל את דרכו באירופה לאחר שלא נבחר בדראפט 2011.

את הקריירה מעבר לים הוא התחיל באולימפיאקוס אולם לא הרשים ועבר במהלך העונה ללודוויסבורג הגרמנית. בשלוש העונות האחרונות הוא שיחק בשטרסבורג הצרפתית ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות וחמישה ריבאונדים בליגת האלופות בכדורסל, לצד 6.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בליגה הצרפתית.


מקי. יחזור לליגת העל? (אלן שיבר, מנהלת הליגה)

מקי (31, 1.88), בוגר מכללת קופין סטייט, זכור מתקופתו בהפועל ירושלים אליה הגיע במהלך 2015 כשעזר לקבוצה לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה. הוא החל את דרכו באירופה לאחר שלא נבחר ל-NBA בדראפט 2009 ושיחק בין היתר בטריומף לוברצי, קאזאן, אולדנבורג ולה מאן. את העונה האחרונה העביר מקי בטורק טלקום הטורקית והעמיד ממוצעים מרשימים של 18.4 נקודות ו-6.2 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי