רשמית: ג'בריל טראוויק חתם בהפועל חולון

ג'בריל טראוויק
ג'בריל טראוויק | אתר רשמי

הסגולים השלימו את סגל הקבוצה לעונה הבאה עם צירופו של הסמול פורוורד שהגיע מהליגה הפיליפינית ובעברו זכה בדי-ליג עם קבוצת הבת של מיאמי

(גודל טקסט)

הפועל חולון, שתייצג את ישראל בגביע האלופות של פיב"א, השלימה את סגל הזרים שלה לעונה הקרובה כשהחתימה את הסמול פורוורד ג'בריל טראוויק (25, 1.96), שמצטרף בסגל אל הרכז טו הולוואיי הממשיך לעונה שנייה, הגארד קורי וולדן והפורוורד טיישון תומאס. 


מדובר בבוגר מכללת ג'ורג'טאון היוקרתית בשורותיה שיחק במשך ארבע שנים ובעונתו האחרונה בג'ורג'טאון רשם בממוצע 9 נקודות למשחק ,2.3 אסיסטים ו-3.6 כדורים חוזרים. בשנתיים האחרונות שיחק בסו פולס סקייפרס מהדי-ליג, קבוצת הבת של מיאמי היט עמה אף זכה בעונתו הראשונה באליפות. בסו פולס סקייפרס העמיד טראוויק ממוצעים של 12.9 נק' (37% ל-3) 2.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים. בחודשים האחרונים שיחק בליגה הפיליפינית וקלע בממוצע 14.4 נקודות למשחק.


לאחר ההודעה על צירופו אמר המאמן דן שמיר: "ג'בריל טראוויק שחקן בעל התכונות שאנחנו צריכים בשביל הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק ואני שמח שהוא מצטרף". בקבוצה חתומים הישראלים שלומי הרוש, גיא פניני, תמיר בלאט, ג'ו אלכסנדר, חנן קולמן ויונתן מור. בחולון, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון החליטו למרות שהם ישחקו בשתי מסגרות לא לרשום בשלב זה יותר מארבעה זרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי