דיווח בגרנאדה: עומר אצילי ישוב להרכב כבר מול ויגו

גרנאדה
גרנאדה | צילום: גראנדה

אחרי שלושה חודשים מחוץ ל-11, הקשר יזכה לקרדיט. אדאמס בוחן שני אנגלים

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

העיתון המקומי של גראנדה, "אידיאל", פרסם היום (רביעי) שהמאמן החדש טוני אדאמס מעוניין לחזק את הסגל בשחקנים חופשיים – ואכן צירף לאימון הקבוצה שני שחקנים אותם הוא מכיר היטב, ואם ירשימו הם יצטרפו רשמית בימים הקרובים.

מדובר בנייג'ל ריו-קוקר בן ה-32, מי שכיכב בווסטהאם וב-2015 עבר למונטריאול אימפקט והשני הוא קייראן ריצ'ארדסון, גם הוא בן 32 והעונה נחתך מקרדיף מליגת המשנה באנגליה. לפחות על-פי ההערכות הראשוניות אצילי דווקא מיועד לפתוח בהרכב גרנאדה כבר במשחק הקרוב ביום ראשון מול סלטה ויגו (21:45), אולם החתמת הנבחנים עלולה לטרפד את סיכוייו לשוב ולזכות בדקות משחק משמעותיות.

 

 

לפי הכתבה בעיתון, אדאמס עדיין מאמין בסיכויי הקבוצה להישאר בליגה וטוען כי חיזוק נכון יאפשר להם למחוק את פער שבע הנקודות מלגאנס, המדורגת במקום ה-17. עוד נטען בדיווח כי אדאמס התבקש לשתף בעיקר את 12 השחקנים שחתומים על חוזה גם לעונה הבאה, ביניהם גם עומר אצילי שחוזהו יסתיים רק בעוד שלוש שנים.

 

אדאמס. מאמין שאפשר להישאר (גרנאדה)

 

למרות האמור לעיל, לא ברור אם השוער גיז'רמו אוצ'ואה המושאל ממלאגה יהיה בהרכב או שמא השוער הפורטוגלי רוי סילבה שלא שיחק דקה אחת העונה, אבל חתום מעבר לעונה זו. נראה כי אם יש שחקן מושאל אחד שישמור על מקומו בהרכב למרות הכל הוא הקולומביאני אדריאן ראמוס, המושאל מצ'ונקינג ליפאן הסינית.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי