אלמוג כהן הודה: מעבר להמבורג יהיה התקדמות אדירה עבורי

אלמוג כהן חוגג
אלמוג כהן חוגג | צילום: Gettiyimages

קשרה המצטיין של אינגולשטאט חשף את שאיפותיו בראיון ל-103FM וסיפר: "ניצחנו משחקים קריטיים, הקבוצות האחרות חוששות מאיתנו"

(גודל טקסט)
הליגיונר הכי בכיר של הכדורגל הישראלי בתקופה האחרונה הוא ללא ספק קשרה של אינגולשטאט אלמוג כהן. האחרון כבש העונה שבעה שערי ליגה בבונדסיליגה ורק במחזור האחרון סייע לקבוצתו לנצח 2:3 את דרמשטאט עם שער ובישול בדרך לניצחון ליגה שלישי ברציפות והתקרבות כדי נקודה אחת בלבד מחוף מבטחים. שחקנה של נבחרת ישראל התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM וסיפק מספר ציטוטים מעניינים, בעיקר בנוגע לעתידו.


"הלוואי שנישאר בליגה. ניצחנו שלושה משחקים שידענו שהם קריטיים. הקבוצות האחרות די חוששות מאיתנו. כבר אף אחד לא האמין בנו. ניצחון על וולפסבורג בשבת יקרב אותנו מאוד להישארות", אמר כהן.




אלמוג כהן. "הקבוצות האחרות חוששות מאיתנו" ׁ(Gettyimages)


עתידו:
"אני לא אוהב לחשוב על העתיד יותר מדי. אוהב לעבוד קשה ולהיות ממוקד במטרה. יש קבוצת שמעוניינות. היו דיבורים עם המבורג ו-ורדר ברמן, אבל בינתיים זה לא הבשיל. מעבר להמבורג יהיה התקדמות אדירה עבורי".               


השיפור הדרסטי ביכולת:
"אני חושב שהמעבר להפועל תל אביב ביגר אותי בזמנו, זה גרם לי להעריך מה זה לשחק בבונדסליגה. זה שגם שלמדתי גרמנית עוזר לי יותר להשתלב".


ההתמודדות של הגרמנים עם הטרור:
"זה לא קל להם. פתאום הם מבינים שזה קורה אצלם, כי כשזה קורה במקום אחר זה הרבה פחות נוגע אליהם. הם קיבלו קצת שוק. הם מאוד זהירים ולא רוצים לצאת בהצהרות. יחד עם זאת, אין הרגשה של חשש שהטרור מגיע לספורט. הכל רגיל בעיר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי