תומד חמד לעיתונאים: בסוף העונה אני אגיד "אמרתי לכם"

חמד
חמד | צילום: Gettyimages

הישראלי דיבר במסיבת העיתונאים של ברייטון לקראת המשחק מול וולבס (שישי, 19:00): "כשדיברתי על עליה לפרמייר-ליג לא האמנתם לי"

(גודל טקסט)
 ברייטון תשחק מחר (שישי ב-19:00, שידור ישיר בספורטHD1) מול וולבס, כשניצחון שלה והפסד של האדרספילד בבית מול פרסטון נורת' אנד יביא לה אליפות.

המשחק של האדרספילד שעדיין נלחמת על מקום בפלייאוף לעלייה לפרמיירליג, יסתיים לפני זה של ברייטון, כך שהיא תעלה למשחק החוץ שלה כשהיא יודעת מה עליה לעשות. מחזור מלא יתקיים מחר בגלל חג הפסחא בליגת המשנה, ותומרחמד שאמור לפתוח מחר בהרכב דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק. 

ההתרגשות לקראת המשחק: "זה לא קל, אבל אנחנו חייבים לחשוב על כך משחק בפני עצמו. כולנו יודעים שנשארו חמישה משחקים להגשים חלום ולעלות לפרמייר-ליג. חייבים להישאר מפוקסים במאה אחוז, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשחק כמו ששיחקנו עד היום". 




מבין את חשיבות המעמד. חמד (Gettyimages)
 

אם השחקנים רגועים לפני המשחק: "זה הזמן לנצל את הניסיון שיש להרבה שחקנים שלנו במעמדים ברמות האלה כדי ללמד את הצעירים יותר להיות מפוקסים". 

ההיסטוריה של המועדון וחשיבות העלייה אחרי שנה שעברה: "אחרי שנה שעברה כולנו הרגשנו שכל העיר היתה מאחורינו, והשנה מההתחלה הרגשנו שאנחנו צריכים לתת לכולם הרגשה שהעונה נעשה את זה. להגיע לסוף טוב ולא כמו שנה שעברה. אני שמח שכולם מחכים שהרגע יגיע, אבל אסור שזה ישפיע עלינו". 

ההבדל העונה: "יש לנו סגל טוב יותר וגדול יותר. השחקנים שעולים מהספסל תמיד נותנים הרבה. ההרגשה שאפשר לסמוך על צוות גדול יותר. הכישלון שנה שעברה חיזק אותנו". 

שחקני הספסל: "שנה שעברה שיחקתי הרבה והשנה עליתי יותר מהספסל. זה מראה כמה שחקנים טובים יש לנו, אבל בכל מצב כשאני נכנס אני נותן לקבוצה מספיק שערים. כבשתי כמה שיכולתי כדי לתת לקבוצה נקודות ואני שמח שחזרתי להרכב". 




יגיד "אמרתי לכם" בסוף העונה? (Gettyimages)
 

המאזן של וולבס בבית: "כולנו יודעים שאין משחק קל, אבל שוב הכל תלוי בנו והראנו את האיכות שלנו במשחקים קודמים. במשחק מחר חייבים להראות למה אנחנו בצמרת". 

כריס יוטון אמר שיסכים לסיים שני: "אם הבוס אומר מי אני שאחלוק עליו. ברור שנסכים לסיים גם מקום שני, כי המטרה היא לעלות ליגה. מקום ראשון יהיה רק בונוס עבורנו". 

המחשבות על העלייה: "שיחקתי בליגה הספרדית נגד כל הגדולות, אבל כשבאתי לברייטון מהיום הראשון אמרתי שאני רוצה לשחק בליגה הבכירה. בעונה הראשונה שלי לא היינו טובים ואנשים אמרו שאני מגזים מדבר כשאני מזכיר את הפרמייר-ליג, אבל עכשיו כולם רואים שצדקתי וכולנו חושבים תמיד רק על העלייה. חכו כמה שבועות ואז בטח אגיד 'אמרתי לכם'". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי