"המלך חזר סופית": בסין מהללים את ערן זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: גוואנגז'ו

כוכב גוואנגז'ו RF כבש פעמיים, השיב את קבוצתו לפסגה וזכה למחמאות. מאמנו: "הוא שחקן יוצא דופן". וגם: הרשימה המפוארת אליה נכנס והמרדף אחרי אלון מזרחי

(גודל טקסט)
גוואנגז'ו החלה את עונה עם מאזן מושלם גם ללא שעריו של ערן זהבי, אבל הכוכב הישראלי חוזר לעניינים וגם בסין כבר מבינים שמלך השערים של RF חזר ובגדול.


אחרי פתיחה מעט מקרטעת, קפטן הנבחרת כבש בשלושה משחקים ברציפות, היום הוא הרשית פעמיים ב-1:4 על ליאונינג שנחאי כדי להעלות את מאזנו לארבעה שערי ליגה בחמישה מחזורים, מה שמדרג אותו במקום השני בטבלת מלך השערים בסין.


בזכות הצמד, העיתונאי רון עמיקם מפרסם כי זהבי נכנס לרשימת 20 הכובשים הישראלים הגדולים בכל הזמנים עם 210 הבקעות בכל המסגרות. הוא השתווה לעמיר תורג'מן במקום ה-20, מקדים אותו עופר שטרית עם 216 שערים וראשון מוליך אלון מזרחי עם 339 שערים. 






המאמן דראגן סטויקוביץ' אמר בסיום על זהבי: "הוא שיחק טוב מאוד וכבש שני שערים חשובים, שמראים עד כמה הוא שחקן בלתי רגיל. אנחנו מחויבים לשחק כל משחק יפה וכדורגל מהנה. אליפות? ננסה ממשחק למשחק לשחק את הכדורגל שלנו".

 

האתרים הסיניים התלהבו מהשער השני של זהבי ("בעיטת ברק") והכותרות ללא יוצא מן הכלל היו: "המלך ערן זהבי זהבי חזר סופית והוליך את גוונאגז'ו למקום הראשון בליגה". 

באתר "ספורטס אוליין" נכתב: "זהבי הגיבור של המשחק והגיבור של גוואנגז'ו, שממשיכה לשבור שיאים. הוא כבש בדרבי נגד אברגרנדה וכבש את השערים החשובים במשחק נגד ליאונינג, כאשר ב-1:1 הבקיע שער נדיר, כזה שלא רואים כל יום". באתר אחר נכתב שג'יאנג זיפנג הוא אולי הקפטן של הקבוצה שהגיע היום למאה הופעות, אבל שברור כי זהבי השחקן החשוב במועדון. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי