ווינר בהגדרה: צפו בצמד המרהיב של ערן זהבי, 1:2 לגוואנגז'ו

שבר את הבצורת. ערן זהבי
שבר את הבצורת. ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

קפטן הנבחרת החמיץ ברשלנות בפתיחה, אך התעשת כמו גדול, עלה לראש טבלת המבקיעים וכבש (אולי) את שער העונה. RF ניצחה בסונינג ושמרה על הפסגה. התקציר בפנים

(גודל טקסט)

הווינר האולטימטיבי. ערן זהבי פתח את משחק החוץ של גוואנגז'ו RF אצל סונינג עם החמצה יוצאת דופן מול שער חשוף ומיד לאחר מכן הגיעה עוד אחת מול השוער. מנגד, המארחת מיד הענישה וכבשה. סביר להניח שכל שחקן אחר היה מוריד את הראש ואולי אפילו מאבד את הביטחון, אך לא קפטן הנבחרת. הישראלי כבש צמד מרהיב מחוץ לרחבה, אחד עם רגלו השמאלית לחיבורים, השני חזק לפינה וגוואנגז'ו ניצחה 1:2.


זהבי הגיע הזדמנות ענקית כבר בדקה הרביעית, כאשר קיבל כדור מול שער חשוף – אך הבעיטה שלו עלתה גבוה מעל השער. הישראלי רשם עוד החמצה ואז אלכס טשיירה העניש עם שער מפתיע בדקה ה-35. בדקה ה-63 זהבי קיבל כדור על סף הרחבה הסתובב ובעט כדור אדיר לחיבורים ברגלו החלשה. אחד משערי העונה. 14 דקות עברו וקפטן הנבחרת הפך את התוצאה כאשר ירה כדור חזק לפינה מחוץ לרחבה.


בעקבות הצמד זהבי עלה לראש טבלת המבקיעים של הליגה עם שישה שערים, את כולם אגב הוא כבש בארבעת המחזורים האחרונים לאחר שלא מצא את הרשת בשני משחקי הפתיחה. לאחר שישה מחזורים, גוואנגז'ו RF ממשיכה את פתיחת העונה החלומית שלה, כשהיא מוליכה את הליגה הסינית עם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות והפרש שערים מרשים של 12 כיבושים לעומת ארבע ספיגות בלבד. 


מהלך המשחק:


דקה 4: פספוס יוצא דופן של ערן זהבי. מלך השערים של גוואנגז'ו RF קיבל כדור רוחב ומול שער חשוף בעט ברשלנות לשמיים.



דקה 20: עוד החמצה גדולה של זהבי. החלוץ מצא את עצמו לבד מול השער  ומזווית לא נוחה בעט היישר לגופו של השוער.


דקה 35, 0:1 לסונינג: המארחת, בהתקפה הראשונה שלה במשחק, עלתה ליתרון לאחר שאלכס טשיירה הצליח לעבור את הבלם ולהכניע את השוער מקרוב.


דקה 42: ערן זהבי ממשיך להיות מעורב בכל אירוע. כדור קרן מצא את קפטן הנבחרת חופשי ברחבה אך ניסיון המספרת שלו לא צלח.


דקה 55: סונינג כמעט עלתה ל-0:2.  המארחת קיבלה ביטחון מהשער ופתחה את המחצית השנייה בצורה טובה.
אלכס טשיירה הגיע לכדור גובה ובעט מספרת נהדרת למשקוף.


דקה 63, 1:1: איזה ביצוע מרהיב של ערן זהבי. מלך השערים של גוואנגז'ו קיבל את הכדור על סף הרחבה הסתובב באלגנטיות ושחרר בעיטה אדירה לחיבורים ברגלו החלשה.

וואוו, שער ענק של זהבי בשמאל!!!

— ori uzan (@OriUzan) April 21, 2017


דקה 77, 1:2 לגוואנגז'ו: צמד לערן זהבי, עוד ביצוע מדהים. כוכב גוואנגז'ו קיבל את הכדור מחוץ לרחבה וירה בעוצמה לפינה. הישראלי עלה לראש טבלת המבקיעים בסין עם שישה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי