בגראסהופרס מאושרים: תענוג לשחק עם דאבור, בשבילו באים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

הקבוצה מציריך באקסטזה מהתקופה הנהדרת ואחרי שהיו קרובים לירידה כבר חולמים על הליגה האירופית: "דאבור וקאיו נותנים לגראסהופרס לחלום"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור ממשיך להוביל את גראסהופרס לקאמבק חלומי אחרי שאתמול (שבת) בישל וכבש את השער הרביעי בניצחון 1:4 של החרגולים על לוצרן. דאבור בישל פעמיים לקאיו וכבש את שערו החמישי מאז הגיע לקבוצה בפברואר. 

מאמן הקבוצה קרלוס ברנגר התלהב: "עבור שחקנים כאלה כמו קאיו ודאבור האוהדים מגיעים לראות כדורגל באיצטדיון. שיתוף הפעולה שלהם גדול. אסור לנו לשכוח שרק לפני חמישה שבועות היינו בסכנת ירידה מהליגה". 
 

גם קאיו שנבחר לשחקן המצטיין אמר: "זה תענוג לשחק שוב עם דאבור. הקבוצה שינתה כיוון לחלוטין מאז שהוא הגיע. יש בינינו הבנה נפלאה". 

Dritter Sieg in Serie und seit vier Spielen ungeschlagen! Das #Sechseläuten kann kommen! ⛄️ #gc#zürich#mirhopperspic.twitter.com/5dQSr8lg3e

— GC Zürich (@1886_gc_zuerich) April 22, 2017
 

העיתון "נוירר ציריכר צייטונג" כתב: "עם קאיו ודאבור גראסהופרס נראית קבוצה אחרת לחלוטין, אבל למרות ששניהם מככבים היא משחקת קבוצתי כמו שהמאמן החדש דורש ממנה. הוא הפך את הקבוצה ליחידה אחת". 

העיתון "20 דקות" כתב שהמהפך בגראסהופרס כל כך מדהים מאז בואו של דאבור עד שבקבוצה בה חששו לרדת ליגה חולמים עכשיו לעלות לליגה האירופית. תחת הכותרת: "הצמד החלומי (קאיו ודאבור) גורם לגראסהופרס לחלום". לאחרונה רשמה גראסהופרס שלושה נצחונות רצופים בנובמבר 2015. העיתון כתב: "מאז שדאבור הגיע הוא נתן השראה לקאיו ושיתוף הפעולה ביניהם מעולה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי