שבע פציעות בשנה וחצי: "רפאלוב חייב לצאת מהסיוט"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

בבלגיה עסקו בחוסר המזל שפוקד את הקשר, ובעתידו האפשרי בקלאב ברוז': "ספק אם נראה אותו במיטבו העונה"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
 העיתון "האט ניוסבלדט" פרסם כתבה גדולה על מצבו של ליאור רפאלוב בקלאב ברוז' וכתב: "הוא פצוע כבר יותר משנה. האם נראה את המיטב של רפאלוב העונה? ספק גדול. הוא פצוע כעת בשרירי המפשעה וחייב לצאת מהסיוט הזה של הפציעות".

בתחילת העונה נותח רפאלוב בשרירי הבטן, בהמשך לחוסר מזל שפוקד את אחד השחקנים הטובים בכדורגל הישראלי שסבל מלא פחות משבע פציעות שונות מאז דצמבר 2015. לדברי העיתון, הביטחון של הישראלי אמנם חזר אחרי ששיחק טוב 90 דקות נגד נבחרת ספרד בו כבש את השער המצמק, אבל נפצע שוב במשחק הראשון בפלייאוף בו שיחק עד כה רק ב-14 דקות ב-2:2 נגד זולטה ווארחם.




רפאלוב. נפצע שוב אחרי היכולת הטובה מול ספרד (Gettyimages)
 

רפאלוב נחשב לשחקן מפתח בקלאב ברוז', ובקבוצה בטוחים שאם היה בהרכב המועדון היה במצב טוב יותר מאשר מקום שלישי בפלייאוף. לפני המשחק נגד זולטה וארחם הוא היה אמור לפתוח, אבל כאבים במפשעה השאירו אותו מחוץ ל-11. 

האם רפאלוב יישאר בקלאב ברוז' או יחזור לישראל ולמכבי חיפה? לפי כל הסימנים הוא חייב קודם לפתור את בעיית הפציעות המעיקה, ולמרות הרצון לראות אותו ממשיך, גם בברוז' ישאירו אותו רק בתנאי הזה. הקשר שמשיך לסבול מאותן פציעות כמו בשנה שעברה ועשוי לעבור ניתוח נוסף במפשעה.

"בקיץ האחרון רפאלוב עבר תוכנית אימונים מיוחדת כדי למנוע ניתוח", נכתב ב"האט ניוסבלדט". "אבל אחרי ארבעה משחקים העונה כבר נזקק לניתוח בשרירי הבטן". הקשר עצמו אמר אז בראיון:" לא רציתי לעבור את הניתוח, אבל לא היתה ברירה". לאחר שלושה חודשים הוא אמנם חזר, אבל שוב סבל מפציעות והמשיך לסבול מאותם כאבים שמנעו ממנו לשחק ברמה הגבוהה ביותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי