סייף כבש ב-2:5 של גנט, אנדרלכט אלופת בלגיה

סייף. בורג חשוב מאוד בגנט
סייף. בורג חשוב מאוד בגנט | צילום: Gettyimages

הקשר היה שותף לחגיגה על וארחם, רמי גרשון נכנס בדקה ה-65 וקבוצתם צימקה את הפער מברוז' לנקודה אחרי שליאור רפאלוב וחבריו הפסידו לאוסטנד. הסגולים השיבו לעצמם את האליפות אחרי שנתיים

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

מחזור אחד נותר לסיום העונה בליגה הבלגית, ולצער הליגיונרים הישראלים הפעם אף אחד מהם לא יזכה להיות אלוף אחרי הערב שאנדרלכט השיבה לעצמה את התואר אחרי שנתיים.

אנדרלכט, שיאנית הזכיות בבלגיה שהערב עשתה זאת בפעם ה-34, התארחה אצל שרלרואה ובמחצית השנייה העבירה הילוך כדי למחוק פיגור מוקדם בדרך ל-1:3 משכנע וזכייה באליפות. סגניתה, קלאב ברוז' עם ליאור רפאלוב שחזר לסגל לאחר כחודש בחוץ ושותף ב-31 הדקות האחרונות, מעדה וסיימה בהפסד חוץ 2:1 לאוסטנד.

ערב מוצלח יותר היה לגנט ובעיקר לקני סייף, שכבש את השער השני והשלים 90 דקות ב-2:5 הביתי על זולטה וארחם. רמי גרשון נכנס בדקה ה-65 ואילו אופיר דוידזאדה שיעזוב נותר מחוץ לסגל. בזכות הניצחון צימקה גנט את הפער מברוז' השנייה לנקודה אחת בלבד, ובמחזור הסיום ביום ראשון תיקבע מי מהן תסיים במקום השני המוליך למוקדמות ליגת האלופות. כידוע, קלאב ברוז' וליאור רפאלוב היו אלופי העונה שעברה, קני סייף ורמי גרשון זכו באליפות לפני שנתיים.

בליגה הסקוטית, ניר ביטון עלה בדקה ה-70 ב-0:5 החלק של סלטיק במשחק חוץ מול פרטיק. מדובר כידוע במשחק לפרוטוקול, הרי שהירוקים זכו באליפות ולזכותם כעת פער של 30 נקודות על סגניתם אברדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי