בישולים לרפאלוב ולנאתכו, דאבור וסייף כבשו

נאתכו
נאתכו | מסך

קשר צסק"א אחראי לשני שערים וקבוצתו הבטיחה מקום במוקדמות ליגת האלופות. חלוץ החרגולים הרשית בדקה הראשונה והורחק בכרטיס אדום, רפאלוב בישל מול סייף שמצא את הרשת בקרב על מקום בצ'מפיונס

(גודל טקסט)

הליגות ברחבי אירופה מסתיימות, אם לא היום אז לכל המאוחר עד סוף החודש, וגם הליגיונרים ביבשת עורכים את הופעות הפרידה לפני שישובו לארץ למשך הפגרה, ולאחר מכן יחזרו לקבוצותיהם או ימשיכו ליעד חדש.

ניר ביטון ישב על הספסל במשך 90 דקות ולא היה שותף ל-0:2 הביתי של סלטיק על הארטס, אולם ייתכן שבשבת הקרובה מול אברדין, במחזור סיום העונה, הוא יזכה לדקות אחרונות במועדון שצפוי למכור אותו בקיץ לאחר ארבע שנים בקבוצה.

בליגה השווייצרית, מואנס דאבור כבש כבר בדקה הראשונה והעלה את גראסהופרס ל-0:1 בחוץ על סנט. גאלן, אך האורחים והשוו בדקה ה-34 ובעשר הדקות האחרונות של המשחק השלימו מהפך בדרך ל-1:4. בשווייץ נותרו שני מחזרים לסיום, ודאבור שהושאל וחבריו הבטיחו את הישארותם – לישראלי ששב מזלצבורג וענד את סרט הקפטן שישה שערים וגם כרטיס אדום אותו הוא קיבל היום בעקבות צבירת שני כרטיסים צהובים. כשדאבור הורחק גראסהופרס כבר פיגרה 4:1.


דאבור. עמד במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה (מסך)

בליגה הרוסית, ביברס נאתכו בישל פעמיים במשחקה הביתי של צסק"א מוסקבה שהביסה 0:4 את אנז'י  והבטיחה את המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. ברוסיה זהו מחזור הסיום, ובזכות הניצחון צסק"א סיימה עם 62 נקודות, אחת יותר מאשר לזניט השלישית שתיאלץ להסתפק שוב בשלב הבתים בליגה האירופית. נאתכו בישל תחילה לסרגיי איגנשביץ' בדקה ה-17 ולאחר מכן לויטיניו בדקה ה-24 וכך אפשר לקבוצתו לעלות ליתרון כפול ומהיר, ויטיניו (38) ופדור צ'אלוב (49) הוסיפו.

בליגה הבלגית, ליאור רפאלוב חזר להרכב ברוז' לאחר שבשבוע שעבר שב לסגל בתום כחודש היעדרות ובישל לווסלי את יתרון קבוצתו במשחק הביתי מול גנט, נטולת אופיר דוידזאדה, אבל עם רמי גרשון שהשלים 90 דקות וכן קני סייף שפתח בהרכב וצימק כשמצא את הרשת בהפסד 2:1 לאלופה היוצאת. זהו היה מחזור סיום העונה וברוז' הבטיחה את המקום השני המוביל למוקדמות האלופות, המפסידה גנט תיאלץ להסתפק במקום השלישי. 


רפאלוב מול גנט. חזר להרכב ובישל (הטוויטר של ברוז')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי