זהבי רוצה ניצחון ביתי ראשון. הסוף לסכומים המטורפים בסין?

ערן זהבי
ערן זהבי | טוויטר

הכוכב הישראלי ימשיך בהרכב של גוואנגז'ו R&F מול שנחאי שנואה (15:00, ספורטHD1). ממשלת סין תטיל מס של 100 אחוז על רכישת שחקנים זרים

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו R&F חוזרת לשחק באיצטדיונה המחודש בו טרם ניצחה, כשתארח מחר (15:00, שידור ישיר בספורטHD1) את שנחאי שנואה. את הקבוצה מאמן האורוגוואי גוסטבו פוייט ששיחק בצ'לסי וטוטנהאם ואימן בין היתר את ברייטון, סנדרלנד, א.א.ק אתונה וריאל בטיס.

כוכב הקבוצה קרלוס טבס עדיין לא הצליח להתאקלם במועדון ולא שיחק מאז השמיני באפריל. בנוסף, הארגנטינאי שיחק עד כה רק ארבעה משחקים בעקבות פציעה וכבש שער בודד. שנואה גם הפסידה בדרבי ל-SIPG והאוהדים זועמים על יכולתה כשניצחה רק שני משחקים מהשבעה האחרונים. פרדי גוארין וג'ובאני מורנו הקולומביאנים הם הבולטים בקבוצה יחד עם החלוץ הניגרי הוותיק אובפמי מרטינס.

בגוואנגז'ו, ערן זהבי ימשיך בהרכב של המאמן דראגן סטויקוביץ', שאמר: "כולם יודעים ששנחאי שנואה קבוצה ברמה גבוהה. נמשיך לשחק כדורגל התקפי".


טבס. לא התאקלם (שנחאי שנואה רשמי)

בתוך כך, בסין כולם מדברים על החלטת הממשלה לקחת מס בסך 100 אחוזים מסכום הרכישה והמהשכורת של כל שחקן זר החל מחלון ההעברות הקרוב ביולי. המס שישולם יועבר לקרן חדשה תחת השם "הקרן לפיתוח הכדורגל בסין", שתשקיע את הכסף בחזרה בכדורגל הסיני.

ההחלטה תגביל את הסכומים המטורפים ששילמו מועדוני הכדורגל לרכישת שחקנים, כך שרכישה של שחקן בסכום של 10 מיליון יורו ושכר של 10 מיליון יורו, יעלו למועדון כפול שכן הוא יצטרך לשלם 20 מיליון יורו מס. סטויקוביץ' שהתבקש לענות על היוזמה החדשה של ההתאחדות אמר: "אין לי את הפרטים המדויקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי