לוזון דיבר ביוון: "אלטמן יגיע לנבחרת דרך פנאתינייקוס"

עומרי אלטמן. גם מכבי חיפה התעניינה בו
עומרי אלטמן. גם מכבי חיפה התעניינה בו | צילום: דני מרון

מאמן מכבי חיפה התראיין ביוון לקראת המעבר של הקשר לאתונה: "קשר שיכול לבשל לחבריו ולהבקיע באותה מידה. אם יתקדם צעד אחרי צעד הוא יכול להגיע רחוק"

(גודל טקסט)
 באתונה נערכים להכרזה של פנאתינייקוס על צירופו של שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן, ובשעות האחרונות עלו באתרי החדשות ביוון לא מעט ידיעות אודות הקשר בן ה-24.

אלטמן, כזכור, היה קרוב לחתימה בפאו כבר בחלון ינואר האחרון, ביום נעילת החלון, אלא שבסופו של דבר המו"מ עלה על שרטון והקשר חזר ארצה וסיים את העונה באדום. כעת, לאחר שהפועל תל אביב ירדה ליגה ולאור ההבטחה של האדומים מינואר, אלטמן ישתחרר תמורת 150 אלף יורו וצפוי לחתום בפנאתנייקוס עוד היום. ביוון מנסים לברר פרטים ככל שניתן על הישראלי ושוחחו עם מאמנו למספר חודשים בעונה שעברה, גיא לוזון.

 


"הוא שחקן מאוד חכם, שחקן עם טכניקה מצוינת", סיפר גיא לוזון לאתר SDNA, "הוא קשר שיש לו את היכולת לשחק באגפים, מאחורי החלוץ והוא בוודאי יכול לתרום רבות לפנאתינייקוס. הוא שחקן של מספרים, אחד שיכול לבשל לחבריו ולהבקיע באותה מידה. יש פוטנציאל בצירוף שלו לקבוצה", הוסיף מאמן מכבי חיפה כיום – שכידוע היה שמח לצרף את אלטמן למכבי חיפה, אולם שמע ממנו כי הוא מעדיף לעבור לחו"ל.


עוד אמר גיא לוזון על אלטמן, אותו אימן גם בנבחרת הצעירה: "אני חושב שהיו לו הופעות טובות מאוד בנבחרת הצעירה של ישראל ושזה מה שעזר לו להתקדם לפנאתינייקוס. אני לא יודע למה הוא לא זומן עד כה לנבחרת הבוגרת, זו החלטה של מאמן. אני מאמין שהמעבר לפנאיתנייקוס יכול לעזור לו להגיע לנבחרת. הוא שחקן שעתידו עוד לפניו. הוא לא רק שחקן מצוין, אלא גם בן אדם נהדר וילד טוב. עליו להתקדם צעד אחרי צעד, אבל הוא יכול להגיע רחוק".


עמרי אלטמן. לוזון מאמין בו (אריאל שלום)
עמרי אלטמן. לוזון מאמין בו (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי