גוואנגז'ו וזהבי מצפים להתאושש מול צ'אנגצ'ון יטאי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

עם ניצחון אחד בלבד בעשרת משחקיה האחרונים, תשחק קבוצתו של הישראלי בחוץ (ראשון, 10:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו RFתשחק מחר (ראשון ב-10:30, שידור ישיר בספורטHD1) בחוץ נגד צ'אנגצ'ון יטאי במסגרת המחזור ה-17 בליגה הסינית. הקבוצה של ערן זהבי רוצה להתאושש אחרי שני הפסדים רצופים וניצחון אחד בלבד בעשרת משחקיה האחרונים. בסיבוב הקודם ניצחה קבוצתו של דראגן סטויקוביץ' 0:1 בבית. 

באר שבע חייבת לשמור על הרעב

יטאי היא בין הקבוצות הבודדות שהתחזקו בחלון ההעברות האחרון בשחקנים זרים. הקיץ הוציאו הקבוצות רק 27 מיליון יורו, לעומת 154 מיליון יורו בשנה שעברה. הסיבה העיקרית לכך היא ההגבלות שהטילה ממשלת סין, שדרשה לשלם כפל על סכום ההעברה של כל שחקן זר, כלומר ההעברה לקבוצה שלו ואותו סכום כקנס להתאחדות הסינית לשם קידום הכדורגל המקומי. בחורף האחרון הוצאו 128 מיליון יורו, כשקבוצתו של זהבי רכשה את הבלם האיסלנדי סולבי אוטוסן. 


זהבי. 14 פעמים הוא כבר חגג העונה בליגה (אתר הליגה הסינית)

בסין סיכמו את אותו חלון העברות והזכירו את החתמת ערן זהבי בקיץ הקודם. הישראלי הפך להיות הכובש הבולט בליגה בממוצע שערים למשחק ומלך השערים הנוכחי של הליגה עם 14 כיבושים, לעומת ריקרדו גולאט הברזילאי מגוואנגז'ו אברגרנדה שבמקום השני ומצא את הרשת 11 פעמים. 

מאמן יטאי, יאנג-סו לי הדרום קוריאני, שיבח את זהבי: "יש לגוואנגז'ו שחקני חיזוק זרים מעולים. החלק החזק של הקבוצה הוא החלק הקדמי עם זהבי שכבש 14 שערים ומשחק ההתקפה שלה בכלל הוא אחד הטובים בליגה. אני לא מתרשם שהם הפסידו הרבה משחקים, כי בחלק מהם הם שלטו במשחק וספגו בדקות האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי