בן חיים לא יפתח את העונה, בספרטה פראג מתגוננים

טל בן חיים מוצג בספרטה פראג
טל בן חיים מוצג בספרטה פראג | אתר רשמי

התקשורת הצ'כית תקפה את הקבוצה על כך שצירפה שחקן פצוע. "ידענו על הפציעה שלו לפני שרכשנו אותו. צריך להמתין בסבלנות ולתת לו להתאושש", אמר המנהל המקצועי קוטאליק

(גודל טקסט)
הרכש של ספרטה פראג, טל בן חיים, לא יהיה כשיר לפתיחת העונה של הקבוצה הצ'כית שתתחיל לשחק בליגה המקומית ב-30 ביולי. החלוץ הישראלי עדיין לא התאושש מהפציעה בירך אותה ספג בגמר גביע המדינה לפני חודש וחצי.


היום התקיימה מסיבת עיתונאים לרגל השנה החדשה בה קיבל בן חיים את חולצה מספר 9, אבל מה שהעסיק את העיתונאים היה בעיקר הרצון לדעת למה הקבוצה רכשה שחקן פצוע ומתי הוא יחלים. אדם קוטאליק, המנהל הספורטיבי של ספרטה פראג, התייחס לסוגיה: "ידענו על הפציעה שלו לפני שרכשנו אותו. היה ברור לנו שזו לא פציעה שתשפיע על הקריירה שלו. צריך להמתין בסבלנות ולתת לו להתאושש".




לגבי התוכניות של הקבוצה אמר קוטאליק: "אנחנו רוצים להגיע מעבר לשלב הבתים בליגה האירופית ואולי לזכות בגביע ולשחק שנה הבאה בשלב הבתים של האלופות". אגב, גם החלוץ האוסטרי הוותיק, מארק ינאקו שהגיע מבאזל, הוצג וקיבל את חולצה מספר 49.



בן חיים. קיבל את חולצה מספר 9 (ספרטה פראג, רשמי)


המאמן האיטלקי של הקבוצה, אנדראה סטרמצ'יוני, התייחס גם הוא להצטרפותם של השחקנים החדשים: "הקבוצה עשתה מאמצים גדולים כדי להתחזק. יש לנו סגל מצוין ואנחנו רוצים לפתוח כבר את העונה".


Kotalík: "We knew about Ben Chaim's injury, it will have no influence on his further career."

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) July 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי